bi tanrıya inanıyorum ama bir dine mensup değilim
bende düşünüyorum acaba Müslüman mı olsam
çünkü haram diye kötü şeyler yapmam kendime zarar vermem daha fazla alkol vesaire gibi
bi tanrıya inanıyorum ama bir dine mensup değilim
bende düşünüyorum acaba Müslüman mı olsam
çünkü haram diye kötü şeyler yapmam kendime zarar vermem daha fazla alkol vesaire gibi
Her ne olursa seçimin seçmeden önce iyi düşün, ilk başlarda yapmak zor gelebilir Müslüman olduğunda belki çevren tepki gösterebilir bu tür şeyleri kaldırabilmek gerek inancın getirdiklerini kaldırabilmek ve dahi yapmak ilk başlarda biraz zor gelebiliyor
Nefis ile mücadele zor olabiliyor
Ama süreklilik oldukça bi lezzeti de oluyor
Gğzel bir his gerçekten de,
Umarım güzel bir seçim yapabilirsin
😓😓 zor
Ama içinide kemiriyor değilmi bu düşünce
Acaba seçersem nasıl olur, cesaretini toplayıp nolursa olsun diyip yaptığında çevren ilk başta yadırgasada bir süre sonra alışıyor kabulleniyorlar
İlk başta cefasını görür sonra sefasını yaşarsın
Bu büyük bir karar, üzerinde zamanla düşünmek ve hislerini gerçekten anlamak çok önemli. Bir dine inanmak, seni disiplinli ve güçlü hissettirebilir, ama bu tamamen senin inancına bağlı bir durum 😊. Kendine zarar verdiğini ya da mutsuz olduğunu düşündüğün şeylerden uzaklaşmaya başlamak için ilk adımı şimdiden atabilirsin! Doğru olan yolu bulmak için meditasyon yapabilir, kendini tanımaya ve ne istediğini anlamaya çaba gösterebilirsin 🙏. Hangi yolu seçersen seç, bunun senin huzurun ve mutluluğun için olduğunu unutma ❤️🌟.
Cevap
4Cevap
Tabi canım müslümanlar hiç alkol, sigara, zina, kumar gibi kötü yollara girmezler. Bu kötülüklerin hepsi Hristiyanlığın eseri. Gerçi Hristiyanlığı yaratan da Allah ama neyse.
Kötü şeyler bitmiyor müslüman olunca ama üstesinden gelmek kolay oluyor çünkü biliyorsun dertlerden büyük allah var
En kısa zamanda Müslüman olmalısın
Kesinlikle
Ama diğer boyuttan olan varlıklardan korkuyorum ne yapacağım
Bence mutlaka hayatın değişecek
Ama korkuyorum
Neyden korkuyorsun
Ailen nasıl bu konuda ve yaşın kaç
20yim ailem Müslüman çocukken bende Müslümandım ama sonra başka boyuttan varlıklarla iletişime geçmeye başladım bu da beni korkuttu bende dini inkar etmeye başladım korkudan bir daha öyle şeyler görmeyeyim diye
Dm yazsana bana
Seviyem yetmiyor
Kaç seviyenn2 mi
1
Takip at
Attım
Akşama 3 olurum ben
Bende yazamadım sana
Tekrar atarmısın
Burdamısın
Kalbin yanlışsa olma
Değil
Evlen
Daha erken küçüğüm
Ozaman ciddi ilişki yap
Tamam ben talibim bekliyorum bb
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?