Keşke bu çağda doğmasaydım diyor musunuz bazen?

Artık o kadar bıktım ki sosyal medyasından da saçma sapan esprilerinden de 9-5 işe gitmekten de israildende filistindende dolardan da ekonomiden de ben niye bu çağa denk geldim neden ya tarihin en berbat çağı bence bu. Geçmişte yaşayıp dertsiz tasasız ölüp gitmek vardı sosyal medyadan dolardan israilden haberimiz bile olmasaydı geçmişteki insanlar ne şanslıymış

Keşke bu çağda doğmasaydım diyor musunuz bazen?
Cevapla