Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Yani diyor ki aha buraya yat sen diye ima ediyo acıma vur engeli
11 Yorumla
Soran7 ayOnu ebem de anladı söylenecek laf mı bu
Aile & Toplum konusunda 689 cevap paylaştı. Tövbe yarabbi ahahhlcmfşdmdsifö. Güzel taktik 😂😂 yerin burası diyor
014 Yorumla
Soran7 ayHalimi anlamadı benim boş ver sana laf anlatmicam
Soran7 ayOnu anladım kırıldım ben iyi olmadığım bi vakit hastayken yani aradım rahatsız ettim konuşmak için o da böyle tepki verdi
Soran7 aySonra da yazmadi dönmedi o kadar kırgınım ki kırgınım olduğumu demek istiyorum
Soran7 ayEvet ve yani çok kırıldım baya kötüydim ve küsüm ona
Soran7 ayYok yazacam ya da yüzüne dicem ve yazmıyor Bayadır ztn
Soran7 ayBu olaydan sorna
Soran7 aySağol
Soran7 ayTepkisini merak ediyorum tinlamazsa defolsun gitsin ztn
Yok artık geçenlerde ben de atmıştım sanırım o sen değilsin
0130 Yorumla
Soran7 ayNe için attın sen olum siz niye böylesiniz
Soran7 ayKız ne dedi peki
Soran7 ayYa ben stresten kotulenmistim hastane de iken yazdım konuşmak istedim ama tamam bende de var rahatsız ettim ama bile isteyerek yaptığım bisi değildi tepkisi olarak bu oldu işte sonra da konuşmadım ama aşırı kırgınım
Soran7 ayRahatsız ettim dememin sebebi bende mi suç vardı diyorum yani uygun olmayan zamanda aradım ve mesaj attım sadece o gün yani ilk defa başıma geldi
flörttü
Soran7 aySenin yaptığın gibi yaptı poncik emi
Soran7 ayResim attı işte çok kırgınım
Soran7 ayYok bende öyle bisi olmadı ki neden bunu attı anlamıyorum hani gel vs dedim ama hani konuşmak içindi o da hayır kırgınım ve bunu demem lazım gerçekten
Soran7 ayİstanbul
Problemleri mi var yani ayıp ya bilmiyorum ben değer verdim kırıldım
Soran7 ayEvet o durumda iken beklemiyordum ki
Soran7 ayKırıldığımı söylemek istiyorum yani hak etmedim
Soran7 ayEngel mi? anlamadım
Soran7 ayYok yok cok sukur geçti gitti de ne dicegimi düşünüyorum yazmıyor sinirimi bozuyor artık
Soran7 ayFkfkfkfkdkdkdk üzerinden zaman geçti de şimdi göndersem olmaz da kırgınlığımı belirtmem lazım
Soran7 ayHasta hasta içesine tepki veremedim onda bile ya
Soran7 ayNe deyim yani o zaman
Soran7 ayYüzüne konuşacaktım jcjdjddjdj
Soran7 ayMesajına güvenmiyorum onun kaçar o
Soran7 ayYook kendi memleketine gitti o zaman dan beri yazmadı
Soran7 ayŞimdi döndü ama hiç konuşmuyoruz
Soran7 ayYok ya atmam öyle ahahahshsh
Soran7 ayYazmaz ben malımı tanıyorum
Soran7 ayYaw yok ztn aynı ortamdayız sadece konuşmuyoruz
Soran7 ayGeçti zamanı durduk yere atmam dkdksksk
Soran7 ayYüz yüze konuşmak daha iyidir öyle yapicam
Soran7 ayYok öyle değil normal medeni bi şekilde konuscam bisi demicem gerginlik olacak sjsjsjsjsjjeje
Soran7 ayLaf sokmicam kırıldığımı soylicem sadece
Soran7 ayBeni dinler umarım
Soran7 ayYaw bisi demicem yani tepkisi umrumda değil içimde kalmasın diye söylicem
Soran7 ayNası cevap verir mi ki
Soran7 ayOlur tişört dkmmsmsm
Soran7 ayBilmiyorum artık ne der
Soran7 ay22.
Soran7 ayOlum beni şizofren olarak görüp kaçarsa 😂😂
Soran7 ayHayır çocukla konuşmak isteyince ters tepki verir mi
Soran7 ay22 .
Soran7 ayYok hiç bisi yok ki bi o gün öyle oldu onun haricinde yoktu yani ha kendi arkadaş çevremde bi sıkıntı olmuştu onu konuşmuştuk başka da bisi yok ben kafamda büyütüyorum bu aralar
Soran7 ayOlur kendi ellerimle götürürüm onu hastaneye
Soran7 ayGel dicem birlikte gidelim kim kimi yatırıyor o hastaneye tövbe tövbe ya
Soran7 ayDinlesin yeter bisi istemiyorum ne hali varsa görsün fjsjsjs
Soran7 aySakinimm skdlskdkdk
Soran7 ayYoo simdi müsait değilim bir iki hafta sonra sksjsjsjsjd
Soran7 ayDiceklerimi toparlayim fjjdjd
Soran7 aySınavlarım var sınavlar dan sonra
Soran7 ayTeşekkür ederim
Soran7 ayOlur o daha mantıklı 😅 araya soğukluk girince işte yapacak bisi yok
Soran7 ayOlur derim
Soran7 ayNiye öyle dedin
Soran7 aySevdiğimizdendir
Soran7 ayAynen normal değil mi
Soran7 ayYani işte o yüzden bekliyorum doğru vakti ne ise o olacak bende bilmiyorum 🤷♂️
Soran7 ayKonuşmuyoruz ki aynı ortamdayız yok yok yok bende geri çekildim bi müddet ama bu böyle gitmez poncik
Soran7 ayOnu da düşünüyorum jdjdjdjdjd
Soran7 ayÖyle bi ihtimal de olabilir bilmiyorum abi nebicim durum bıktım ya hani bizde asıl sorun iletişim var ya ondan bu sekiliz
Soran7 ayİletişim eksikliği var
Soran7 ayDoğru anlamışsın bizi
Ya sınav haftası araya bunu sokmak istemiyorum biraz stresliyim
Mesajda görüldü vs yersem o yüzden yüz yüze diye düşünüyorum
Soran7 ayAynen öyle kesinlikle tabiki kafamdaki düşünceler bunlar hep😂
Soran7 ayUmursamıyor dediğiniz gibi sallamıyor
Soran7 ayYok şimdi değil kafaya koydum sınavlardan sonra yapcam
Soran7 ayBilerek yapıyor derken benim yazacağımı bildiğinden mi neden bilerek
Soran7 ayKalir miyim kalmam tabi
Yok 25 sonu çözülecek poncik abi
Soran7 ayTsk ederim sagolunnn:)))))
Hani yazmıyor etmiyor benden beklediğine eminim
Soran7 ayTm bende hazırlıksız yakalicam skskskks
Soran7 ayYok işte beklemiyordur neyse ya ne düşünürse düşünsünnn ne yapayım
Soran7 ayOkulda görüyoruz ben bunu nerede yakalicam bak o da bu planın bi problemi 🤣🤣
Soran7 ayUmarım umarım iyi dileklerin için teşekkürlerrr
Soran7 ayAynı sınıftayız 🤣
Soran7 ayEvet çok tuhaf gerçekten 😂😂
Soran7 ayBilgisayar müh
Soran7 ay🤣🤣🤣
Soran7 aytamam sağol ben teşekkür ederim durumu söylerim tabi :))))
7 ayBi görün demek istemiştir. Belki veya senin yüzünden ben oraya yatacam da demek istemiş olabilir
00 Yorumla
7 ayOnu çok üzdüğünü, üzüntüden delirmek üzere olduğunu
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 337 cevap paylaştı.
7 aySanırım ihtiyacın olan şeyi anlatmak isiyor. 😂
010 Yorumla
Soran7 ayOlum insan iyi değilken ararken ya da yazarken kötüsün diye bu atılır mı ya
- 7 ay
Olabilir, isteğe bağlı.
Soran7 ayNe alaka sen sevgiline atar mısın
- 7 ay
Atmam, ama son flörtüme kesinlikle atardım. Çünkü bazı kişiler gerçekten hak ediyor.
Soran7 ayİyi değildim ve bana bunu gördü ya
Gerçekten ve Bile isteye yapmadığım bisi içime attım keşke patlasam yüzüne- 7 ay
Daha ne istiyorsun be? Düşünceli biriymiş ve sana ihtiyacın olan şeyi söylemiş işte... 😂
Soran7 aySana derdimi anlatacak değilim siz erkekler tam bi öküzzsunuz
- 7 ay
Biz öküz değiliz, ama siz bunu hak ediyorsunuz. Şahsen ben normalde son derece nezaketli, ince düşünceli biriyim; ama şu ana kadar çevremde bunları görmeyi hak edecek çok fazla kız görmedim.
- 7 ay
Sözüm meclisten dışarı, ama bence kızlar bu konuda sürekli erkekleri suçlamak yerine biraz da kendilerini sorgulamalı.
Soran7 ayKız hastane de iken arayıp yazmasının ne suçu var ben o gün iyi değildim stresten kotulendim ve kendisi ile konuşmak istedim alttan felan almadı direk bunu dedi ayıp değil mi sence tamam bende de var rahatsız ettim ama Bile isteye yapmadım
Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Sert kayaya denk geldi galiba garip?
heheheheh04 Yorumla
Soran7 ayTartışma anında söylenecek laf mı bu
Soran7 ayNe yapayım ben buna şimdi hadi sen söyle
- Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
7 ayYerin orası diyor yani
09 Yorumla- 7 ay
Ahshahshahs
Soran7 aySöylenecek laf mı sence
- 7 ay
Değil tabiki ama böyle biri ile muhattap olmakta senin sorunun
Soran7 ayNeden böyle dediğini aklım almıyor
- 7 ay
Kanka o an aranızda nasıl bir sohbet geçtiyse o yüzdendir tahminimce
Soran7 ayNe yapayım ben şimdi sen söyle çok kırıldım susuyorum gerçekten
- 7 ay
Engelle
- 7 ay
Ya ben çok araya girmiş olucam da kardeşim ne demek ne yapıcam ilişki arkadaş fark etmez seni kötü hissettiren kimseyi hayatında tutma kimseye ihtiyacın yok seviyorsan bile daha iyisi çıkar karşına elbet salla gitsin yıpratma kendini bunlara katlanırsan saygı görmezsin
Soran7 ayHayır hiç bi sorun yoktu ilk defa oldu ve içime attım resmen
- Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı.
7 ayHastasın demek istiyor
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı.
7 ayOha ya :(
011 Yorumla
Soran7 ayTartışma anında söylenecek laf mı bu anlamıyorum çok zoruma gitti ve kırıldım
- 7 ay
Yok bide öyle bişe atılmaz ya insan altan alır işi düzeltmeye çalısır
Soran7 ayYok üstüme geldi bu çok kırıldım gerçekten ilk kez oluyor
- 7 ay
Neden kavga oldu
Soran7 ayboş ver ya neymiş rahatsız etmişim bilmem ne çık kırıldım
- 7 ay
@Melihcicek001 Kızın yaşadığı olayın detaylarını tam olarak bilmiyorum, ama senin zihniyetinle hareket eden biri bu devirdeki kızlar seni çok güzel kullanır kardeşim. O yüzden bu devirdeki kızlara fazla samimi, düşünceli yaklaşmayacaksın.
- 7 ay
@omrfrkkuckkk3542 rahat ol sen kardeşim ben seviyom insanları
- 7 ay
TKP et bişe dicem sana
- 7 ay
@Melihcicek001 Olgun düşündüğün için böyle düşünüyorsun, ama maalesef gerçek hayat senin düşündüğün gibi ilerlemiyor abi...
- 7 ay
Ben mi takip edeyim?
TKP et bişe dicem sana - 7 ay
@omrfrkkuckkk3542 yok soru sahibi
7 ayDelisin demis iste
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 10,2b cevap paylaştı.
7 ayAğır konuşmuş
00 Yorumla Doğru söze ne denir
06 Yorumla
Soran7 ayTartışma anında söylenecek laf mı
Soran7 ayKırıldım hem de çok kırıldım gerçekten
Soran7 ayNeden?
Şizo diyo sana
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu davranış, karşısındaki kişiyi küçümsemek, bir şekilde hakaret etmek ya da duygusal olarak incitmek amacıyla yapılmış olabilir 😔. Tartışmalar esnasında insanlar bazen öfke kontrolünü kaybedip karşısındakine zarar vermeyi amaçlayabilir. Ancak bu, kesinlikle sağlıklı ya da olgun bir iletişim değil. Kendini ifade etmek için böyle kırıcı ve sert yöntemlere başvurmak sağlıklı bir ilişki dinamiğine de zarar verir.
Eğer böyle bir durumda kaldıysan, o an kendini anlamaya çalış ve tepki vermeden önce durup düşün. Fakat sık sık bu tarz davranışlarla karşılaşıyorsan, karşındaki kişinin tavırlarını değerlendirmek ve gerekiyorsa mesafeni korumak doğru bir adım olabilir ❤️. Sağlıklı bir iletişim kurmak her iki tarafı da daha iyi hissettirir!