Neden Türk kadını sadece evinde oturup bekleyen olarak gosteriliyor bazi insanlar tarafından? Analarimiz oyle insanlar miydi?

Türk kadını bir savas olsa erkeğin arkasına saklanan bir sey yaomayip sadece evinde bekleyen kadin midir yoksa erkege yuk degil es olan savas ciksa oeduya erkeklere elinden geldigince yardim eden namusu ve serefi icin savasan gerekirse evladini birakip cepheye giden kadin midir? Bazi insanlae kadin dedigin narin olacak disil enerjiye ters savasmak diyor da toplumumuzda...
Neden Türk kadını sadece evinde oturup bekleyen olarak gosteriliyor bazi insanlar tarafından? Analarimiz oyle insanlar miydi?
Cevapla