Evlenilecek, düzgün, dürüst, Anne olmayı hak eden temiz biri çok mu zor?

Ne para... ne pul...
Sağlık, huzur mutluluk aşk istiyorum..
Ben sevince sadık bir adamım. Yeter ki seveceğim kadın dürüst olsun samimi olsun benimle anlaşır kıyamam severim sayarım.
Bu yazdıklarım da iyi biri olduğumu göstermesin.😉🙂
Güncellemeler
7 ay
Herkes lafta iyiyim der ama kimse kötü yanlarını göstermek istemez. neden ben kötüysem kötü olduğum yanı da gösteriyorum? Bir tek zeki siz misiniz yani?
Güncellemeler
7 ay
Bakın arkadaşlar kimse sizin yalanlarınızı yemiyor. Yemiş gibi de yapmıyor bu işlerin sonu yok.. istediğin kişiyle ol yaşa et.. mutlaka Birgün o gerçek sevgiyi aşkı arayacaksınız.
Evlenilecek, düzgün, dürüst, Anne olmayı hak eden temiz biri çok mu zor?
Cevapla