Sizce uzaktan da olsa akraba evliliği kötü bir şey mi?

Uzaktan akrabamin yanına geldim oğlu benden birkaç yaş büyük ve daha önce hiç görmemiştim. Abi diyorum ama nedense aklıma böyle bir şey sormak geldi

Sizce uzaktan da olsa akraba evliliği kötü bir şey mi?
Cevapla