Halbuki aile evinden sıkılmıştım ve ayrımcılık yapan anne babam var ama kötüyüm ne yapacam?

Düğünüme 2 ay kaldı cok aglıyorum normal mi bu durum?
Halbuki aile evinden sıkılmıştım ve ayrımcılık yapan anne babam var ama kötüyüm ne yapacam?
Cevapla