Sizce biz sadece iki çok yakın arkadaş mıyız?

Birisi var, sabah 7-8 de geliyorum işe dedim o da öyle gelmeye başladı. Mesai sonrası birlikte dakikalarca çarşıda pazarda yürümelerimiz olmaya başladı, çocuk hep bana takılıyor bir sebep bulup, şaka anlamında da takılıyor hep, suratım düşüyor hemen soruyor, birlikte yemekleri yiyoruz. Is yerinde odalar yan yana oldu gitmiş söylemiş. Hatta sırt sırta arada sadece duvar var. Benim yanımda çok rahat küfür ediyor, bana her şeyini anlatıyor. Birbirimizin şifresini biliyoruz. Birlikte yolculuk ve alışverişte yaptık mağaza gezdik. Bir de bir görev vardı. Bana diyor ki seninle aynı yer gelir umarım diyor. Bunun sonu nereye gidiyor sizce. Biz iki yakın arkadaş mıyız sadece yoksa bir şey olur mu ilerde. Bu işlerin sonu ne olur sizce

Sizce biz sadece iki çok yakın arkadaş mıyız?
Cevapla