Çevrem hep boşanan 30 yaş üstü insanlarla dolu. Boşanmalar neden bu kadar çoğaldı?

çevremde hep 1 yıllık bile evliliği olmayan boşanmış kişiler var. Yargılamak gibi değilde acaba evliliğe herkes hızlı mı karar veriyor da sonuç böyle oluyor.

Çevrem hep boşanan 30 yaş üstü insanlarla dolu. Boşanmalar neden bu kadar çoğaldı?
Çevrem hep boşanan 30 yaş üstü insanlarla dolu. Boşanmalar neden bu kadar çoğaldı?
Cevapla