Arkadaşlar eşim işden geldi birşeyler yedi hemen yatti?

Neyse 2 saat uyudu kaşkdirdim kahve içelim dedim içtik pasta yedi sonra direkt yatmaya gitti. Üstelik çocuğa da kaba 2,5 yaşinda çocuğa ağlama diye kiziyor sonra çocuk baba kzidi ditor lan nerde kizdim diyor. Bende az önce gene gittim yanına sesini yükseltti cik bi ya rahat birak beni uykum var diye …. Hafta sonları artık sevindirmiyor beni… şehir zıkkım ediyor bize …
Arkadaşlar eşim işden geldi birşeyler yedi hemen yatti?
Cevapla