Aile & Toplum konusunda 3,1b cevap paylaştı. Daha bu yaşta vasiyetname yaparsan (noterden olursa) ileride şartlar değiştiğinde onu iptal etmen zahmetli olur. (Bir tanıdığım askere gitmeden önce "askerde ölürsem mirasım sadece abime kalsın" gibi bir şey yapmıştı noterden. Sonra onu iptal edebilmek için akıl sağlığını falan ispatlaması gerekti)
Daha yaşın genç. Bence bu işler için acele etme.
Yarın öbür gün çocuğun olur. Zaten mirasın ablanlara kalmaz.Benim şu an 4 dairem var. 46 yaşında olduğum halde hala evlilik ve çocuk konusunda ümitliyim. Bir çocuğum olur ve mirasım ona kalır diye düşünüyorum.
Senin miras falan düşünmen için henüz çok erken.17 Yorumla
Soran7 ayTeşekkür ederim samimiyetle yazdığınızı düşündüğüm için ya aslında ben de Şundan endişelendim hani vasiyet falan yaparsam hani sahip olduklarım sahiplik duygum yani şey olur mu diye sahiplik duygum zedelenir mi diye hani sanki benim değilmiş gibi sahip olduklarım sanki benim değilmiş de hani sanki devlete borçlumuşum gibi gibi gibi hani benim psikolojimi etkiler mi diye düşündüm ya bir de şu da var ya vasiyet de ben evet çocuklarıma kalsın falan diye de belirteceğim ama gerçi ama işte ya inşallah evlenir miyim ki ben çocuğum olur mu ki benim hani olur değil mi
- 7 ay
Kesinlikle kötü etkiler bence.
"Devlete borçluymuşum gibi" gerçekten durumu çok iyi özetleyen bir ifade olmuş.
Bu şekilde kara kara düşünüyor olmanız, daha şimdiden bu hissin sizi rahatsız edeceğini, hatta "etmeye başladığını" açıkça gösteriyor.
Bence böyle ciddi bir karar için en azından biraz yaşlanmayı beklemelisin.
Yaş hele bir 50 falan olsun, evlilik çoluk çocuk olacak mı olmayacak mı belli olsun, ondan sonra kesin karar verilir. Aceleye gerek yok bence.
Soran7 ayAma şöyle de bir şey var hani mesela Allah korusun bir şey olursa hani benim varlığım sevmediğim iğrenç insanlara kalacak duygusu daha çok rahatsız edici bence
Soran7 ayAbi özelden yazdım bakar mısın
- 7 ay
Sürekli böyle endişeyle ve nefretle yaşamak insanı mutsuz eder. Bence hayatı akışına bırakmalısın.
Mesela ben bir kiracımla 2 yıldır mahkemelik durumdayım. Gidip herifi dövsem yaşlı annemin tansiyonu yükselir, o yüzden dokunamıyorum. Ama içimden nefret kabarıyor. Her gece rüyamda herifi ya kafasından vuruyorum, ya dövüyorum, ya bıçaklıyorum, ya da boğazlıyorum falan.
Ama fark ettim ki bu öfke bana zarar veriyor. Ben de daha sakin olmaya ve hayatı mutlu yaşamak için çabalamaya karar verdim.
Sen de öyle yapmalısın bence.
Şimdiye kadar seni mutsuz eden kişilerin, şimdiden sonraki hayatında da sürekli mutsuz etmelerine izin verme.
Sadece 1 hayatın var, ve o hayat da hızla geçiyor.
Eğer ablanları dert edersen o hayat kötü ve mutsuz geçecek.
Unutmalısın onları.
Soran7 ayAbi verdigin örnek güzel evet vallahi da haklısın yani ama sana bir şey soracağım yani bana bir şey yaparlarsa biliyorsun hani üç tane evim var ya hani şey olsa onlara kalacak ya bunlar da bunu biliyor ya bana bir şey yaparsa yaparlarsa diye korkuyorum ya en iyisi ben buradan taşınayım mı ne yapayım eğer taşınırsan beni ben nüfus müdürlüğünden işte oradan buradan beni bulabilirler midiye korkuyorum ya bir de mesela evet 28 yaşındayım ama hani hayatımdaki beklediğim insan henüz karşıma çıkmadı yani çıkıp çıkacağını bir daha bilmiyorum hani ben evlen miyim çocuğum olur mu onları bilmiyorum ya da belki şu anda çok karamsar bakıyorum şu anki ruh halimle belki karamsar bakıyorum yazarken şu an onu da bilmiyorum
En İyi Cevaplar
- Aile & Toplum konusunda 4,4b cevap paylaştı.
7 aySelamlar vasiyetlerin maalesef geçerliliği olmuyor %80 geçerlilik hakkınd varsa bile yasal olarak varisler kararı bozdurabiliyor. Ssadece evlenmen lazım çocuklarına falan olursa yasal varis oluyorlar...
018 Yorumla
Soran7 ayBen de ondan korkuyorum zaten hani şimdi ben bekarım çocuğum da yok ya hani o yüzden vasiyetnameyi yapayım mı yapmayayım mı diye korkuyorum bir ikincisi ama yaparsam da bu an benim sahiplik duygumu etkiler zedeler mi diye korkuyorum şimdi zaten çocuğum olsa dediğiniz gibi çocuğum olsa hani vasiyet yapma gerek yok öyle bir şey yapmaya gerek yok da işte hani Allah korusun bir şey olursa falan diye korkuyorum
- 7 ay
Can ne yaparsan yap bozarlar kararı. Hani sen bu vasiyetinde mehmetçiğe bile bağışlasan onu bile mahkeme kararıyla bozduruyorlar. Neden kötü düşünüyorsun sana niye bişey olsun ki? Bir şeylerden mi korkuyorsun? Sana zarar vermelerinden falan ?
Soran7 ayEvet ondan ya böyle düşünmek ne kadar kötü bir durum
Soran7 ayAma öyle yani ne yapayım gerçeği söylemezsem ne hissettigimi söylemezsen gerçeğini söylemezsem ne değişecek ki öyle yani
- 7 ay
Evet ya çok kötü bir durum bu seninki... Vasiyetname hazırlasanız bile şahitli noterden falan yine de bin bir tane yolu var. Can güvenliğinden endişe ediyorsan bunu karakola bildir ve başına bir şey gelirse miraz davasından dolayı su ve su kişier tarafından tehdit ediliyorum falan diye dilekçe de ver bence...
Soran7 aySana bir şey soracağım vasiyetnameyi iptal ettirebilirler mi peki ama ben açık bırakmayacağım açıkça yazacağım şunu istemiyorum bunlara kalsın istemiyorum şunlara kalsın istemiyorum ve eşi devlete kalsın istiyorum diye de belirteceği
Soran7 ayYani sağlık raporu da alacağım
- 7 ay
Yani ne yazdığının çok önemi yok aslında. Çünkü yasal varislik değiştirilemez. Miktarda oynama yapılabilir onlarında kosulları falan var. Bu işler oyle bi işlerki 10 avukatla görüşürsün 10 u da farklı şeyler soyler. Sadece avukatla bitmiyor davaya bakan hakiminde kararı önemli.. Her şeyden önemlisi can güvencem yok diyorsun. Kaçsana oralardan...
- 7 ay
Vasiyet için zaten akıl sağlığınınyerinde olduğuna dair bir rapor almazsanız hepten geçerliliği olmayabiliyor. Belli bir yaştan sonra banko istiyorlar da her yaş için karşı taraf bunu iddia edebilir...
Soran7 ayPeki diyelim ki Kaçsam başka bir yerde olsun beni bulabilirler mi ve kimseye söylemezsen
- 7 ay
Hayır nerden bulacaklar ki... Evleri verirsin oralı olmayan bir emlakçıya kira mira işlerini o halleder sende kendine ayrı bir ev kurarsın.
Soran7 ayPeki anneme mesela şey yapabilirler mi mesela posta kutusundan ne bileyim işte e-Devletten ya da işte nüfus Müdürlüğü’nde çalışan bir memura rüşvet verip beni böyle bulur bozdurabilirler mi hani baya da tehlikeli insanlar
Soran7 ayAnneme yazmış yanlış yazmış düzeltiyorum mesela peki hani mesela diye yazmıştım yanlışlıkla basmış düzelttim tamam
- 7 ay
Varsa tanıdıkları bunu yapabilirler. O kadar kolay değil ama amca oğlu dayı oğlu bilmem ne eğer ikametgahını aldırırsan orada bulabilirler seni...
- 7 ay
Anladım sorun yok...
Soran7 ayPeki o önlenebiliyor mu
Soran7 ayO nasıl önerebilir düşündüğüm bir şeyi nasıl önlenebilir
- 7 ay
Ne demek istedigini anlamadim
Yapay Zeka Cevapladı
Eğer bu konuda net bir kararın varsa ve haklarının başkalarına geçmesini istemiyorsan vasiyetname yapman mantıklı olur. Böylece sen hayattayken bu konuda gerekli düzenlemeyi yapmış olursun ve ileride herhangi bir sıkıntı ya da belirsizlik yaşanmaz. Bu durum, sana içsel bir rahatlama da sağlar çünkü kararın net ve kesindir. Bir avukatla görüşerek bu süreci başlatabilirsin. Kendi geleceğini ve mal varlığını kontrol etmek tamamen senin elinde, için rahat olsun! 🌿✨
15 Yorumla
Soran7 ayBenim de sorum bu aslında evet böyle bir akım olduğunu biliyorum ama böyle bir vasiyetname yapmış olmam bu genç yaşımda yaşım 28 böyle bir vasiyetname yapmış olmam beni psikolojik olarak rahatsız eder mi benim sahiplik duygumu mal sahibi olma duygumu zedeler mi sen kendi devlete bırakırsam hani böyle sanki üzerimde bulunan Malvarlığı varlıklar benim değilmiş gibi hissettirir mi Bana
Yapay Zeka Yorumladı
Fenomen7 ayAnladığım kadarıyla bu konuda oldukça hassassın. Şunu söylemeliyim ki, kararların tamamen sana ait ve bu konuda içinin rahat etmesi çok önemli. Eğer vasiyetname yapmak seni psikolojik olarak rahatsız edecekse, öncelikle bir süre kendini dinlendirip bu konuda aceleci olmadan karar alabilirsin. Mal varlığının senin olduğunu zaten biliyorsun, bir şeyler yazmak bunu değiştirmez. Önemli olan senin kendine karşı hissettiğin denge ve sahiplik duygun. ❤️✨ Her zaman kendi hislerini önceliklendir!
Soran7 ayTeşekkür ederim
Soran7 ayOlsun yine de nezaket ve kibarlık kuralları bırakmıyorum diyeyim😊
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Gizli Üye(18-24)7 ayHukukçyum mal mülk işin içine giriyorsa burdan cevap aramak yerine bir avukata 4-5k verip hukuki danışmanlık alın.
140 Yorumla
Soran7 ayAvukata sordum zaten ama şöyle bir durum var hani benim çekindiğim kısım şu hani vasiyetname hazırlarsan psikolojik sahiplik duygumu hani etkiler mi bu durum hani devlete kalsın diyeceğim hani hiçbir akrabama hiçbir kardeşi hiçbir akrabaya kalmasını kalmasını isteyeceğim devlete kalsın diyeceğim ama bu durum benim psikolojik olarak sahiplik duygumu etkiler mi bundan çekiniyorum ve korkuyorum
Cevap sahibi7 ayBakın anlatıyorum. Sizin nezdinizde örnek vererek ilerleyeyim bu iyiliğim için de dua edin bana yeterli avukatınız olmadığım halde hukuki bilgi vermiş olucam. Siz öldükten sonra anne babadan (ölmüşlerse) kalan mirasınız evli iseni eşinize ve çocuğunuza kalır şayet çocuk yoksa eş ve kardeşleriniZ arasında paylaştırılır. Öncesinde ölmeden önce vasiyetname veya mirasçı atamadıysanız. Evli değilseniz ve çocuk da yoksa tüm mirasınız anne baba zümresi olan kardeşlerinize kalır. Onlar hayatta değilse onların çocuklarına kalıyor. 2. dereceden yan soy hısımlığınız var kerdeşinizle. Neyse engellemek istiyorsanız bunu notere gidip resmi vasiyetname yapacaksanız ve mirasınzn siz öldükten sonra kime kalmasıno istiyorsanız yazacaksanız tanık da gerekiyor. Şartlara netten bakın veya evde el yazılı vasiyetname yazıne yine şartlara netten bakın. Riske girmeyip notere gidip yazdırın ve tanık götürün. Siz hayatta iken dilediğinizde iptal edip düzenleyebilirsiniz.
Cevap sahibi7 ayDevlet en son mirasçıdır siz herhangi bir vasiyetname düzenlemezseniz bile mirasınız öldükten sonra eş çocuk anne babanız yoksa kardeşlerinize kalır onlar da ölmüşse yeğenleriniz vs yani devlet kimsesi yoksa mirasa el koyuyor. Veya devlete kalmasını istiyorsanız özel olarak belirtmeniz gerekiyor. Yapmanız gereken notere gidip üzerinizfe malların kime kalmasıno istiyorsanız detaylı tarihli imzali tanıklı bir şekilde Noterde düzenlemek ve onaylamak.
Soran7 ayTeşekkür ederim öncelikle dediğim gibi kardeşlerime veya onların çocuklarına yani altlarına kalsın istemiyorum kesinlikle ve diğer tüm akrabalara kalsın istemiyorum bunu evet vasiyette belirtmem gerektiğini biliyorum eğer yaparsam yani en son kişi ben devlete kalsın demek zorunda mıyım yoksa zaten hani bunları mirasçılıktan dışladım zaman zaten en son mirasçı devlet olduğu için hani sizin de inizde en son mirasçı devlet olduğu için devlete mi kalıyor devlet hazinesine mi kalıyor ya bunu mesela vasiyetname ede devlete bırakmak istiyorum diye yazıyazmama gerek var mı
Soran7 ayAslında sorum şuydu benim vasiyetname hazırlamak vasiyeti böyle yapsam bile sahiplik duygumu zedeler mi psikolojik olarak beni etkiler mi bir de vasiyet iptal ettirebilirler mi mesela Seyfi dursunoğlu’nun falan Yeğenleri iptal davası açmış adam açıkça istediği kuruma bırakmak istediğini vasiyetinde yazmış ve notere onaylattırdığı halde ben de öyle bir durumdan öyle bir şeyden korkuyorum
Cevap sahibi7 aySonuç alınamadı muhtemelen onlar zoraki bir şekilde adamın vakfa bağışladığını düşünmüşler ya da adam çok yaşlı iken vasiyet birakmiştir onlar da akıl sağlığı iyi değildir vs ile itiraz etmişlerdir ama itirazları reddedildi. Bilemem sizin psikolojinizin ne şekilde etkileneceğini psikolog değilim.
Cevap sahibi7 aySizin mallar üzerindeki etkiniz vasiyet bırasanız dahi tamdır. Yani siz ölünceye kadar mallarınızı istediğini gibi kullanabilirsiniz devredebilirsiniz zaten malı hayatta iken satarsanız vasiyetinz kendiliğinden Geçersiz bile oluyor vasiyet bırakılan kşi size daha açamaz.
Soran7 ayBen de zaten psikologsunuz demedim bir de bu verdiğim örnekte de hani adam noterde yaptığı halde birileri çıkıp itiraz ettiği için güvenlik duygum da zedelenmiş oldu kanunlara yani
Soran7 ayBen de zaten size psikologsunuz demedim tesüf ederim
Cevap sahibi7 ayYaşınız kaç bu arada? Ya usulüne uygun verilen kesin olmayan mahkeme kararlarına da dava açılıyor? Önemli olan neticedir itiraz reddedildi diyorum!
Soran7 ayYaşım 28
Soran7 ayAma sanırım tekrar bir dava açmışlar ya bilmiyorum sizin en son soylediginiz ama hani mesela bu mahkemeye bile gitmesi çok saçma değil mi ya benim hiç adalet anlayışıma uymuyor ya kusura bakmayın adam açıkça vasiyetini yapmış notere gitmiş noterde onaylatmış şuraya şuraya bırakın demiş adam nereye isterse oraya bırakılmalı diye düşünüyorum Doğrusunu bu olduğunu düşünüyorum hani şuna buna kalmasın diye belirtmeye bile gerek olmadığını düşünüyorum bana kalırsa yani eğer öyle bir şey yapmadıysa ama bana kalırsa öyle olması gerektiğini düşünüyorum
Soran7 ayAdam açıkça vasiyetini yapmış şuraya bırakın demiş nasıl yani birinin dava açmaya bile hakkının olmadığını düşünüyorum ya bu bana çok saçma geliyor ve benim hiç adalet anlayışıma uymuyor
Soran7 ayYaptığın yüzsüzlük resmen resmen hatsizlik ve yüzsüzlüksizlik hiçbir şey demiyorum ve senin gibi biriyle muhatap olmak istemiyorum
Cevap sahibi7 aySizin dönen dolaplardan haberiniz yok. Bazen zoraki adamın mallarını kendileri üstüne yaptırıyorlar veya Noterde tanıdık bulup bir şekilde adamın kafasını çelip yaptıran var. Yaşlılar zaten yaşlılıktan hastalıktan bazen doğru karar veremiyor - alzheimer olanlar var mesela gibi gibi. Bu tarz durumlar da yaşandığı için itiraz hakları oluyor. Yeğenleri tabii para hırsından yaptı muhtemelen dediğim gibi seyfi beyin sağlıkşı karar veremediğini zoraki vakfa bağışladığını iddia etmişlerdir ispat edemedikleri için itiraz kabul edilmedi.
Cevap sahibi7 ayBna mı diyorsunuz? Ya sizin akıl sağlınız yerinde mi? Ben hukuki bilgi veriyorum süreci anlatıyorum tavrınıza bakın gezekalı misiniz? Eğitimli biri olduğunuzu düşnmüyorum, algılamada sorun yaşıyorsunuz. Vasiyet yapabilecek ehliyet de bence sizde yoktur
Soran7 ayPeki sizce ben bunu yaptigimda sağlık raporu alıp da yaptigimda ve bana yani benim danıştım para verip danıştığım hukukçu bana sağlık raporunun şart olmadığını söyledi ve kendisinin ve ortağının şahit olabileceğini söylediler ama chat GBTyi sordugumda noterden şahit olsa daha iyi olur gibi bir şey de söylediler he bilmiyorum inanın ki yani aslında size şunu soracaktım bunları anlatırken sorum dağıldı yani ben sağlık raporu alıp noterde de yaptigimda seyfi beye söylenilen şey gerekçeler bana da söylenilebilir mi yani nasıl desem ve bana da böyle işte dediğiniz şeylerden ötürü böyle davalar açılabilir mi sahtecilik de şudur budur işte ne bileyim akıl sağlığı yerinde değildir gibi gibi şeyler bana da olur mu ama benim yaşım 28
Soran7 ayHayır ay kusura bakmayın yanlış yorumu yapmışım başka birine yapacağımı yanlışlıkla size yapmışım kusura bakmayın ayyy
Soran7 ayBaşka birine yapacağım yorumu bu soruda yapmışım kusura bakmayın ne olursunuz
Soran7 ayHayır ben eğitimli biriyim merak etmeyin jeoloji mühendisiyim zaten dediğim gibi öyle oldu belirttiğim gibi oldu ve dediğim gibi hani size değil başka bir soruda başka evet böyle bir kişiye yapmıştım
Soran7 ayNe olursunuz kusura bakmayın
Cevap sahibi7 aySağlik sorunuz nedir? Hanımefendi kusura bakmayın ama sizde bence zekada problem var benim söyledikleri mi idrak edemiyorsunuz. Dsnıştığınız avukattam bile yeterli bilgi alamamışsınız buraya yazıyorsunuz. 15 yaşindn büyük akıl sağlığı problemi olmayan herkes vasiyetname yapabilir ama eğer akışda problem varsa ne bileyim şizofreni veya sizin kararır almanızı etkileyecek problem varsa sizin yasal mirasçışarınız siz onlara mal bırakmadı iseniz itiraz edip vasiyetnameyi bozabilirler. Akıl sağlığı önemli kol bacak kırışması gibi şeylerden bahsetmiyorum. Ama sizde bişey var algı problemi o kesin
Soran7 ayHayır sağlığım psikolojim yerinde ben ne münasebet hem siz benimle nasıl böyle bu şekilde konuşabiliyorsunuz teessüf ederim yani kendinizi hiç mi yetiştirmediniz avukatım diyorsunuz ve avukat olduğunuzu da düşünüyorum bazı birtakım yazdıklarınızdan doğruya doğru ama ona rağmen hiç mi konuşma beceriniz yok sizin iletişim becerinizi bu kadar zayıf mı size hiç yakıştıramadım yani öyle bir sağlık problemim yok şükür şükürama dediğim gibi baş belirttiğimiz üzere korkuyorum sonuçta sizde hiç insanlık yok mu anne annem babamı kaybetmişim yani bu kadar kayıp yaşamışım hiç mi anlamıyorsunuz insan halinden o kadar insan tanıdığınızı da düşünüyorum meslek icabı da meslek gereği de yani sizin böyle olmanıza hayretler içinde kalıyorum hayretler içinde kaldım kusura bakmayın sizin var mı bir psikolojik probleminiz hani herkes kendiniz gibi mi biliyorsunuz yoksa
Soran7 ayYani dediğiniz bir sağlık problemim yok hayır ben bunu da tamamen sevmediğim kişilere kalmasını istemediğim için yapıyorum yapmayı düşünüyorum sizin insanlara böyle hitap etmiş olmanız gerçekten çok yakışıksız gayet iyi anladım ne demek istediğinizi bu arada hani uf dediğim hukukçudan da bilgi aldım ve hukukçudan sadece şunu sordum saklı pay var mı yok mu diye sormuştum istediğin zaman iptal edebilir miyim edemez miyim sonra yaşarken benim mi değil mi diye sormuştu ve gerekli yanıtları ondan da almıştım ama öyle hiç bilmediğim bir konu ki aklıma başka başka SORULAR ya da başka başka şeyler tabii ki de geliyor insanlık hali ya bu olamaz mı çok mu enteresan çok mu anormal yani onu mu demek istiyorsunuz bu çok mu anormal bir şey sizde bana başta yardımcı olmak niyetiyle yorumlar yaptınız ben bunu teşekkür de ederek karşıladım ama siz yani ben sizi anlayamadım asıl
Cevap sahibi7 ayYa yanlış anlaşılma oldu aramızda ben de sizi kırmak istemedim ama yardımcı olmaya çalışırken yorumunuzu görünce haliyle donakaldım
Soran7 ayEvet anladım zaten öyle oldu bir yanlış anlaşılma oldu onun farkındayım evet öyle oldu
Cevap sahibi7 ayAyrıca ben sizi tanımadığım halde herhangi para veya bir menfaat karşılığı olmadan yardımcı olmaya çalıştım ama cevap verdiğim sorulara dahi ikna olmayıp benzeri sorular yönlendirin ve ya yazdıklarm okunulmuyor ya da işine gelmiyor kabul etmiyor diyorum. Kardeşin saklı payı yoktur. Miras hukukunda anne baba çocuk ve eşin saklı payı vardır. Kardeşinize bir şey bırakmazsanız saklı payım ihlal edildi diye dava açamaz size.
Cevap sahibi7 ayBuraya pek girmiyorum soruya like attım kafanıza takılan bişey olursa bana ulaşabilirsiniz kolay gelsin
Soran7 ayTeşekkür ederim öncelikle sağ olun
Cevap sahibi7 ayİstek atarsanız nikinizi yazın çok istek var çünkü hangisi sizsiniz bilmiyorum
Soran7 ayNe olmuştu biliyor musunuz ya birisi bir soru sormuş ben kendi fikrimi söyledim sonra kendi soyledigim fikri fikrim onun işine gelmedi bana bayağı bir laf etmiş ben de ona bayağı bir yükseldim doğrusu
Soran7 ayYa ben sizin adinizi görmedim evet bu mesajınızı gördüm evet sorumu beğendiğinizi söylediniz ama ya ben bilmiyorum hani soruyu beğenenlere ben giremiyorum bilmiyorum yani Poli mi başlıyor Poli gibi bir şey mi kullanıcı adınız hanipoli ile başlayan bir şey mi
Cevap sahibi7 ayEvet
Soran7 aySize giremiyorum şu anda kullanıcı adınız çıkıyor aslında ama bu beğenenlere de bakamıyorum dediğim gibi beğenenlerin listesine bakamıyorum bir de dediğiniz kullanıcı adı da da çıkıyor ama böyle size giremiyorumtık diye
Cevap sahibi7 aySizin kullanıcı ad nedir yazın ben ekleyeyim sizi
Soran7 aySizden bir şey rica etsem kısa olarak görünür yapabilir misiniz kendinize eklemek adına istiyorum
Soran7 ayGeologicalengineer
Soran7 ay@Geologicalengineer
Cevap sahibi7 ayİstek attım size takip isteklerine bakmanız gerekiyo size mesaj atamıyorum sizin de bana istek atmanız gerekiyor
Soran7 ayKuzum yorumunu siler misin kullanıcı adımı yazdım ya
7 ayVasiyet? Ama sen ablalarindan gencsin? Evlerin tapusu kimin ustune? Anladigim kadar senin ustune. Eger senin ustuneyse zaten alamazlar hic bir sekilde
00 YorumlaSana kalmış sen bilirsin. Bağışla da bilirsin de 3 evin varsa seni alan yaşadı ev alma derdi olmaz xndnndjd
02 Yorumla
Soran7 ayNe münasebet ben de kendime göre biriyle evleneceğim herhalde bir şey yani adamla evlenecek değilim hiçbir şey Solmayan kızlar zengin koca istiyor da ben niye istemeyim ben daha çok isterim hem de daha zengini isterim ve öyle de olacak
- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
7 ayNeden kalmasını istemiyorsun? Anneniz babanız vefat etmiş bu durumda kardeşler olarak birbirinize daha çok sarılmak varken neden bu kin ve nefret?
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.
7 ayEvlen çocuk yap onlara kalır
05 Yorumla
Soran7 ayEvlenecek miyim işte bilmiyorum ki kendime göre kendi kriterlerim de kendime göre beni taşıyacak hem de karakterli birini bulacak mıyım evlenecek miyim
- 7 ay
Kısmet
Biri çıkar alır aklını kalmaz kriter
Soran7 ayAllah korusun öyle deme bana iyi gelen birisi olsun benim istediğim gibi birisi olsun bana yakışan birisi olsun
- 7 ay
Hayat öyle yürümüyor işte
Neyse mutlu ol
Soran7 ayTeşekkür ederim ama biliyorsun ortalığı dememe bile gerek yok hani hiçbir şeysi olmayan hiçbir meziyet olmayan kızlar bile zengin koca istiyorken Ben de isterim doğam gereği
Bana birak o evleri vasiyetinde
02 Yorumla
Soran7 ayHayır karın bıraksın
Gizli Üye(36-45)7 aySana bisey olursa onlara da miras düşüyor vermek istemiyorsan ya vasiyet yazacaksın ya da sağlığında bagislayacaksin
02 Yorumla
Soran7 ayYa işte o yüzden vasiyetname yapayım mı diyorum hani yapayım mı ama yapsam hani bu durum beni psikolojik hareketler mi o yüzden korkuyorum sahiplik duygumu zedeler mi diye korkuyorum
Cevap sahibi7 aySenin bileceğin iş etkilenmesi
Kendi payını onlara verme gerisine karışma bence
01 Yorumla
Soran7 ayYok yok zaten bu belirttiğim pay tamamen bana ait ben şunu soruyorum vasiyetname yapayım mı yapmayayım mı yani yaparsam erken yaşlı bu tip psikolojiye gireceğim ya girmekten korkuyorum hani mesela devlete kalsın diyeceğim ama bu benim sahiplik duygumu etkiler mi diye korkuyorum psikolojik olarak
Aile & Toplum konusunda 5,7b cevap paylaştı. bilemicem ben olayım yerim niye vasiyet yazayım
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)7 ayÖz kardeşim olabilirim abla
03 Yorumla
Soran7 ayKardeş istemiyorum kardeşe ihtiyacım yok
Cevap sahibi7 ayBaşın sağolsun geçmiş olsun
Soran7 ayTeşekkür ederim
Gizli Üye(36-45)7 ayTürk Eğitim Vakfı'na bağışlayabilirsiniz
03 Yorumla
Soran7 ayHayır hiçbir kuruma bağışlamayı istemiyorum ve düşünmüyorum ve istemiyorum ne münasebet siz bağışlayın o zaman siz öyle yapın sonra başkalarına da öyle tavsiye öğüt verirsiniz öğüt verin
Cevap sahibi7 ayTabiki sizin tercihiniz bu fakat bu azarlayıcı üslubunuz hiç hoş değil
Soran7 aySizin de bu yapmacık üslubunu hiç hoş değil sizin üslubunuz kadar çirkin değil
7 ayKimsen yokmu onlardan baska?
023 Yorumla
Soran7 ayHayır kimsem yok o ne biçim bir soru ayrıca ne biçim bir şey onlar benim hiçbir şeyim değil onlar da yok yani o sizin soylediginiz ne biçim bir şey öyle
- 7 ay
Sonucta kan baginiz var ve siz istesenizde istemesenizde Şu an icin kimseniz oluyorlar
Soran7 ayHayır ben buna katılmıyorum onlar benim hiç kimsem değil bu bir ayrıca sizin soylediginiz şey çok yakışıksız bir şey ne demek hiç kimsem yok mu ne münasebet ya o ne biçim şey öyle ne kadar yakışıksız bir şey ne münasebet tek başına olmam demek kimsenin olmadığı anlamına gelmez öncelikle
- 7 ay
Acikcasi siz oldugunuzde size kalan hersey onlarin olucak bu durumda, senin yapman gereken noterden, sen oldukten sonra sahsina ait mal varligini bir kuruma bagisladigina dair yazi almak olucak
Soran7 ayVe onlardan kastınız ise onlar benim hiç kimsem değil bu kadar söylüyorum lütfen üslubunuza da dikkat edin
Soran7 ayBu mahalle ağzı iç bana göre değil
- 7 ay
Hayirdir onlara kizip banami patliyorsun?
Soran7 ayEvet öyle diyorlar ama işte korkuyorum hani bu vasiyetnameleri değiştiriyorlar şöyle oluyor böyle oluyor diye
- 7 ay
Tamam ben bisey demiyorum haniefendi, siz bildiginiz gibi yapin o halde
Soran7 ayHayır ne münasebet ama sizin soylediginiz şey bana göre değil o konuda uyarmak istedim
Soran7 ayTamam
- 7 ay
Herhangi bir bankada kiralik kasan var mı ? Varsa o yaptiracagin seyi kiralik kasaya sakla, sonucta acildiginda o yazi bulunur ve vasiyetin yerine getirilir
Soran7 ayNoterde saklı olmuyor mu zaten hani gerek var mı
- 7 ay
Noterde bir nushasi kaliyor ama kim nerden bilsin senin oyle birsey yaptigini? Cunku kimse o noterdeki vasiyetin uzerine dusmez
Soran7 ayBir şey olursa messise düşmüyor mu zaten yani işte bak vasiyetim var noterde diye
- 7 ay
Hic duymadim oyle bisey ben,
Soran7 aySiz duymamışsınızdır
- 7 ay
Dogrudur belkide ben duymamisimdir ama cok iyi arastirmaniz gerekiyot
Soran7 ayBu arada başta soylediginiz şey çok anb yani çok mahalle tarzı gerçekten öyle hem de işte kırıcı ya bunu söylemeden rahat edemeyeceğim onu söylemek zorundaydım kendim için yani şimdi soyleyecegim şeyi söylemek zorundayım çünkü gerçekten hem çok kırıcı hem ne münasebet yani 1.01 kıza genç bir kıza yok kimsen yok mu yok şöyleymiş böyleymiş demek ne münasebet hem de o ne demek oluyor yani bir insan tek başına kimsesiz olmuş mu oluyor ya ne münasebet yani çok meraklısın hiçbir faydası olmayan kızına karnını doyuramayıp ailece ailece izleyen kara aman böceği gibi sülalesi olup tek kuruş çıkmayan evlenince de 20 tane on tane bilezik isteyen aileleri ailelerinin kızlarına da çok meraklısınız yani öyleymişseniz size bir şey diyemeyeceğim yani yani onlar mı kimsesiz olmuş olmuyor yani daha sorumluluk duyguları olmayıp evlatları için kız çocukları için hiçbir çaba sarf etme gereği duymamış hiçbir şey bırakmamış hatta ve hatta böyle kendi yapamadığını evlenince kızının evleneceği adamdan bekleyen ailemi aile oluyor mu kimsesiz olmuyor onlar mı aile oluyor size hiçbir şey demiyorum yani böyle düşünenlere hiçbir şey demek istemiyorum hiç konuşmak istemiyorum hiçbir şey demek istemiyorum gerçekten çok iğrenç
- 7 ay
Sen niye alindin anlamadim ki
Soran7 ayDiyeyim onlardan başka kimse yok mu diye damarıma basıyorsun hem de hani böyle söyleyerek üzmüş oluyorsun ve deşmiş oluyorsun
- 7 ay
Peki nasil soylemem gerekiyordu? İkimiz yer degistirelim ve sen bana bu konuyla ilgili bir soru sorarmisin
- 7 ay
Evet bekliyorum
Here annem babam benim de olud
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 308 cevap paylaştı.
7 ayEvli değil misin
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
7 ayEvlen
00 Yorumla
7 ayMal iyiymiş sorun ne
01 Yorumla
Soran7 ayVasiyetname yapayım mı yapmayayım mı bu arada böyle yorumlar da istemiyorum lütfen yorumdan oldukça rahatsız oldum ben kimsenin malı ve parası hakkında yorum yapmayı sevmem sorum da bununla ilgili değil zaten vasiyetname yapayım mı yapmayın mı vasiyetname yaparsam sahiplik duygum zedelenir mi diye korkuyorum yapayım mı yapmayayım mı
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer