Çok eskiden karşılaştığım kişiyi nasıl bulabilirim?

merhaba, aslında buraya onu nasıl bulabileceğimi öğrenmek için girmiştim ama aynı dertten muzdarip insanlarla karşılaştım. sonra bende aynı yöntemi deneyebilirim diye düşündüm ve derdimi anlatmaya karar verdim. bu çocuğa aşık değilim ama bir şekilde düzenli aralıklarla aklımı kurcalıyor. bi ortaokul gezisine gitmiştik ki şu an 19 yaşındayım lunaparkın ismi fan lab ve gelir gelmez asansöre binmiştim, benimle beraber binen arkadaşlarım bi yer kapmıştı ve benimde tanımadığım bi çocuğun yanına oturmam gerekmişti. şans ki bu otobüslerden indiğimiz zaman gördüğümü tahmin ettiğim ve aşırı etkilendiğim çocuktu. çocukluk işte.. sonra elimi tuttuğunu ve seni seviyorum dediğini hatırlıyorum. sonra müzik değişti ve Ankara havası falan oynadılar hatta. indim ve trene binmek için arkadaşlarımın yanına giderken çocuk beni durdurdu ve numaramı sordu bende normalde iPhone kullanıyordum ama kırıldığı için nokiaya geçtim ve telefonumu çıkartıp numarayı kaydetmeye utandım gerçekten çok saçmaydı kağıt kalemde bulamayınca ezberleyebileceğimi söyledim. normalde her şeyi çok hızlı ezberlerim ama ilk söylediğinde onu dileyememiştim bile 2-3 defa tekrar etti ve en son ezberlediğimi söyledim oda emin misin dedi ve canım gibi evet dedim. sonra tekrar trene yöneldim ve kapalı bi kızla denk geldim bi yandan onunla sohbet ediyordum galiba ismi yasemindi bi yandan sürekli numarayı tekrarlıyordum. ve indiğimde çoktan aklımdan silinmişti. sonra başka bi oyuncağın sırasında denk geldik ama ben utandım keşke utanmasaydım. umarım okur ve denk geliriz

Çok eskiden karşılaştığım kişiyi nasıl bulabilirim?
Cevapla