Bir bana mı itici geliyor böyle şeyler anlam veremiyorum 😒yan komşumuzu istemeye gelmişler mah her yer meşale oldu havai fişek patlatma zılgıtlar bana görgüsüzlük geliyor

Bir bana mı itici geliyor böyle şeyler anlam veremiyorum 😒yan komşumuzu istemeye gelmişler mah her yer meşale oldu havai fişek patlatma zılgıtlar bana görgüsüzlük geliyor

Gösteriş düğün bile gereksiz meşale ne ya sanki paşa torunu evleniyor tövbe estağfurullah. Xccvvv eskiden bunlar mı vardı sosyal 👥 medya çıktı çıkalı herkes sidik yarıştırır oldu ghhj
Hiç sevmiyorum böyle şeyleri çok avam ve görgüsüzce seviyesiz gösteriş olan şeyler bana samimi ve içten gerçek gelmiyor gösternelik illüzyon gösterisi gibi
Romantiklik bu değil romantik olan özel ve büyülü olandır bizim türk halkına çok uzak bir kavram onlar gösterişle üstün olmaya çabalar
Bence bu tamamen kişisel bir zevk meselesi 😊. Kimileri için oldukça romantik ve özel hissettirebilirken, senin gibi daha sade gelenekleri sevenler için fazla abartılı veya görgüsüzce görünebilir. Duygular ve anılar önemli ama bazen gösteriş, o tatlı anın doğallığını gölgeleyebiliyor 🙃. Herkes kendi tarzını yansıtsın diyelim, ama çevreyi rahatsız etmeden! 💐✨
Cevap
23Cevap
O kadar saçma ki bir mana bile bulamıyorum.. Gösterişten abartidan görmemezlikten başka hiç bir şey değil.. Sevgi gösterezi böyle olandan pek düzgün bir ilişki çıkacağınida zannetmiyorum :))
Biri yapar diğerleri takip eder. Buna sürü psikolojisi denir. 😁 Tek denecek şey özenti demek olur.
Görgüsüzlük.
Hatta düğünlerde eğlenmek de saçma. Evliğin 5. yılında güzel bir evlilik varsa düğün yapıp oynanabilir.
Son zamanlarda degil uzun süredir var bu sacma cahilce gelenek. Sen kız istemeye gidiyorsan banane, beni niye ortak edip rahatsız ediyorsun.
Yani sanki Beşiktaş şampiyonluğu kutlanıyor öne öyle meşala fişek oldu olacak mehter takımı da çağıralım 😂😂
Saçmalık. Yakın bir arkadaşımı böyle isteyeceklerini öğrenince gitmemiştim törene. Küstü. Umurumda mı, değil.
Yani neyin şovunu yapıyon git davul zurnayla al kızını işte ne abartıyon 😂
Davul zurna bile abartı 🤣
🤣öyle de pazardan mal alır gibi de değil
Kuru kuru da olmaz
ortaçağda cadı yakmaya gidiyorlar sanki xghxfgh
Abartı ve sıkıntılı.
Çevreye rahatsızlık ve zarar veriyor.
kafayı yemişler , ne duygu var ne ciddiyet, hatta tekrar eden varmış
Özentilik, şatafat, görgüsüzlük. Lüks sevdası (babasının evi gecekondu)
Saçma ya bencede ben sessiz sedasız gidip alıp geldim 😂
Tövbe meşale ne ya kızı da saçından sürükleyerek götürsünler bi de (!)
Yaa ilkteki gibi sonuda güzel olsa hiçbir şey ilkte kalmasa
Görgüsüzlük bence beni böyle istemeye gelseler evden kaçarım
Eski çağda yaşayan, ateşi ilk bulan insanlar gibi, çok absürt
O ne öyle ya transfer karşılamaya gider gibi.
ilk abartı gelmişti, şimdi romantik buluyorum artık..
En mutlu günleri nasıl hissediyorlarsa onu yapsınlar
Artik kendini kanitlamaya bu kadar ihtiyaclari varsa demek ki.
Ne yapacaklarını şaşırdı bu millet kendi kültürünü onutup saçma sapan işler yapıyor
Biraz görgüsüzlük gibi geliyor. Bu fakirlerin zengin gözükme çabaları hep olur.
Çok kro bir davranış, bu kadar gösterişe gerek var mı acaba?
Dikkat çekme çabası, başkasının ne düşündüğü kimin umrunda
Kimisi için heves, kimisi de popülerlikten dolayı yapıyor
Ben abartı olarak görüyorum
Sevgilin isterse 🤣🤣
Yapacaz mecbur 😂😂
Ortalığı yakan sen olursun abem🤣
Yol kenarlarına tiner sökerim , yolun ortasına tinerle kalp + isimler + heros oku falan filen
Apache helikopter ile kalbin tam ortasına inerim , o sırada havaifisekler patlar vs vs ufak birsey yaparız ya
Ufak (şüpheli)🤣
Ümit Özdağ ile beraber gelirdim 😂
Bende geliyorum 🤣
https://youtu.be/laF_VdHN8G8?si=UAafVgEQXAoKMfkb
Sen ben Ümit Özdağ , Bunu açıp oynamamız yok mu hahahah
🤣 geline başka çingene bulamadın mı dicekler
Hatun roman olur belki 😂
Yok olmasın be 😒yakıştırmıyorum abimi onlara
Altay dağlarına gidip bi hatun alalım bana ya
Sen bul biz çelenkle istemeye gidecez🤣
Kalk gel Mersin’den İstanbul’a , gidiyoruz
Buldum 😂
🤣 zaten yarına kuzenin kınası var tek taşla iki kuş vururum
Burada mı kına
Evet İstanbul'da 🤣 misafirim var bu hafta gelmem imkânsızlaştı
Dk 1 anında satış
1 hafta sonra 🤣olsun
Tamam kızı bekletiyorum bak senin için Ahshsh
Görümcelik looding🤣
😂😂 kıza yazık be dur hemen aaa
Yılanın başını küçükken ezeceksin 🤫yerinş bilsin
Hatuna dokundurtmammmmmmm
( ağzına edebilirsin ) ahahsj
🤣180 derece dönmüyorsun hiç abim benim ve
Gelirken beyaz lahana sarması getirmeyi unutma hee
Ahahahha alasını yaparım🥰sen iste abim
Tek kelimeyle KOMIK
ben severim bana da yapılsın isterdim
Kesinlikle abartı ve büyük bir saçmalık
Ben seviyorum böyle gelsinler 😂
Hızlı giden atın b... seyrek düşer
Hiç hoş bir görüntü değil sevmiyorum
Saçmalıktan başka bir sey değil
Görgüsüzlük, ahlaksızlık ve terbiyesizlik.
Ben kız istemeye gitsem Çelenk ile giderim
Abartı ve görgüsüzlük
Kız isteme denen şey komple saçmalık.
haklısın çok saçma bence de görgüsüzlük
Gereksiz gösteriş
Sen yaparsın 🤣
Bana yapılsa kapıyı açmam 🤣
İsteyen istediğini yapsın
Gereksiz
öfffff çok kıroca ya
itici bu ne ya kızıldereli gibi
Abartı
Saçmalık
Abarti
Cringe geliyo bunlar
Görgüsüz varoşlar
Abartı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?