Apartman sevmem ama şöyle manzaraya da hayır diyemiyorum 😄


En iyisi tepede müstakil veya tepede 3-4 katlı
Manzaralı olsun isterdim
Cevap
14Cevap
deprem olunca yüksek manzara umrunda olmuyor müstakil olsun
Çok haklısınnn
resimdeki manzaranın hiçbir özelliği yok
Ben sevdim 🤷♀️
max 1 hafta sonra bir anlam ifade etmez. insan her şeye alışıyor.
Bu konuda hakli olabilirsin 🙂🙂
Denizli'nin ta kendisi burası değil mi 😀 çok sıcak oluyor yazın
Yok burası ilçesi 😄
Bize yakın olan Çivril var orası mı yoksa
Doğru bildin 😄
Bize çok yakın ama Uşak kaç dakika 45 😀
Yorumu açıyorum
Uşak daha yakın evet 😄
Bi baksana bana hemşo 😀
Hemşerim ayıp oldu ya
manzara iyidir
Benim evim denizi görmeli
Apartman sevmiyorum müstakil en iyisi.
Yüksek manzaralı olsun
Müstakil
manzara olsun ya :)
Manzara iyidir
Manzaralı olsun
manzarasız da olur
Yüksekten rahatsız oluyorum
Yüksek
Fazla yüksek
Kamyonda olsun
Kanyonda
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar