Türk erkekleri niye bu kadar ağlaklar ya?

Vallahi bıktım bunlardan. Sosyal medyada özellikle hep kadın savunmalar kadın tarafınıza tutmaları ılık mısınız olm siz.

Kıza sataşıyorum sataşmadan flört olmaz adam oradan kadını savunuyor kızın hoşuna gideceği şeyi mahvediyor ciddi bir tartışmaya çeviriyor her şeyi hiç ediyor. Kızları savununca size vermeyecekler onlar neyi neden yaptığınızı zaten anlayabiliyor antiloplar sizi.
Türk erkekleri niye bu kadar ağlaklar ya?
Güncellemeler
8 ay
10 sene önce miss böyle değildi hepsi tavuk gibi oldu. Eskiden bu işi kızların en yakın kankası yapardı bazen. Şimdi erkekler erkeklere yapıyor ⚽⚾🏀🎱🏐🧶🥎🌎🌐
Türk erkekleri niye bu kadar ağlaklar ya?
Cevapla