Hayırlısı kelimesi sizce de bir işe yarıyor mu?

Yani Türkçe deki olumsuz hayır anlamında kullanılıyor gibi olup da aslında işleri hayır lı yapiyosa? Bunu evetli desek olmaz mıydı😂
Hayırlısı kelimesi sizce de bir işe yarıyor mu?
Cevapla