Kesinlikle kadın tek yaşayamaz ! O yüzden kendinizi sürekli genç kalacakmış gibi yaşamayın… - yemek yapıldı ✔️ - bakım yapıldı ✔️ - temizlik yapıldı ✔️ - güne zaten namaz ve sporla başlandı 😍
Kendi başına yaşayan birinin cinsiyetten bağımsız olarak hayatını nasıl şekillendirdiği, yaşam kalitesini belirler. İster erkek olsun ister kadın, sorumluluklarını üstlenip kendi düzenini kurarsa her şeyin altından kalkar. Tek yaşamak, özgürlük ve kişisel gelişim için güzel bir fırsat. Sen de gayet başarılı görünüyorsun, yemeklerini yapıyor, sporunu ihmal etmiyor, hayatını düzenli yaşıyorsun. Kendine iyi bakmaya devam, bunlar önemli detaylar! 😊💪
Senin gibi gösteriş yapan insanlar islamiyete göre gerçek bir Müslüman değil umarım bunun farkındasındır. Saydığın şeyleri yapan bir sürü kadın var. Birçok kadın yalnız yaşamaktan korkuyor, bu yüzden yalnız yaşayan erkek sayısı daha fazla. Çünkü daha çok kadınlar katlediliyor ya da takip ediliyor.
Bir kadın tek başına yaşamak istediği zaman insanlardan ve ailesinden gereksiz aşırı baskılara maruz kalıyor. Erkekler için aynı durum söz konusu değil. Kadınlar tek başına yaşayamaz diye bir şey yok, kadınlara fırsat verilse her şeyi yapıyorlar. Ki zaten tır şoförlüğü yapan kadınlar bile var. Kadınların gücü daha çok fark ediliyor ve varlıkları daha çok kabul ediliyor artık.
Klasik kelimeleri asla sevmem klişeleri nadiren kullanırım önce eşitiz diyorsunuz sonra toplum bizi eşit yapmıyor diyorsunuz eşit misiniz değil misiniz toplumu bir kenara atamazsınız dağda bir mağarada yaşamadığınız sürece
Yazdıklarımı hiç okumuyorsun kafandaki cevaba odaklanmışsın ki kim ne derse desin dinlemiyorsun Nasreddin hoca masalı bir anlatsam aynı cevap vereceksin
Eğer okusaydın özgürlük adı altında yaşanan iğrençlikler çoluğumuza çocuğumuza kötü örnek oluyor bize dokunuyor kısmını anlardın ya da sadece okuyorsun anlama yok
Sana son bir kez açıklama yapacağım ve daha fazla benimle muhatap olma Çünkü sana aynı şeyleri tekrarlamakla vakit harcayamam. Sen kendini geliştirmiş bilinçli bir insan isen yanlışı ve doğruyu ayırt ediyorsan ne çocuğun ne de sen bunlardan etkilenmezsin zaten. Al şimdi bu bilgiyi kafana zorla sokmaya çalış.
Yapay Zeka Cevapladı
Kendi başına yaşayan birinin cinsiyetten bağımsız olarak hayatını nasıl şekillendirdiği, yaşam kalitesini belirler. İster erkek olsun ister kadın, sorumluluklarını üstlenip kendi düzenini kurarsa her şeyin altından kalkar. Tek yaşamak, özgürlük ve kişisel gelişim için güzel bir fırsat. Sen de gayet başarılı görünüyorsun, yemeklerini yapıyor, sporunu ihmal etmiyor, hayatını düzenli yaşıyorsun. Kendine iyi bakmaya devam, bunlar önemli detaylar! 😊💪