Kocam sabah erken işte gittiğinde ben utanıyorum sizce. Bunun yüzden kötü mü oluyorum?

Eşim gelde 12 işe gider ve bende o sattlerde uyanırım ara sıra erkm gidiyor daha bir yıldır evliyiz çocukta çok eve işi de yok ondan geç uymayanıyorum bu sabah işte erken gitti iş kıyafetli temizlik ütülü dolapta. Az önce eve geldi dedi sabah uyandım işte gitim beni hazırladın Allah razı olsun. yani şey yapriyo ha. Bende dedim sen çocuk musun. Kötü bir eş olduğumu ita ediyor ediyor bir gün kızım olursa o belki yapar yapacağım kadar yapıyorum. Sizce sorun ben mıyım

Kocam sabah erken işte gittiğinde ben utanıyorum sizce. Bunun yüzden kötü mü oluyorum?
Cevapla