Gerçekleri kabul etmekte neden bu kadar zorlanıyoruz?

Bu ülkede erkeklere yapılan zulüm kadınlara yapılan zulümden daha fazladır. 2+2=4 derecesinde bir gerçektir bu. Bunu göremeyecek kadar hakikate kör olmaya gerek yok. Bakın kadınlara yapılan bir zulüm yok demiyorum ama erkeklere yapılan zulüm kadınlara yapılandan aşikar bir biçimde daha fazladır.
Gerçekleri kabul etmekte neden bu kadar zorlanıyoruz?
Cevapla