Arkadaşlar bu soruya ne olur çok çok acil cevap verin şimdi benim ablam evliydi ama anlaşamadıkları için ayrıldılar?

Benim yeğenimin cinsiyetini de sırf beni mutlu etmek için benim doğum günümde öğrendiler ondan sonra bana pasta almışlardı ama pastayı da önüme ablamın eşi koydu doğal olarak şimdi her 20 Kasım olduğunda ve her önüme pasta geldiğinde ben o tramvayı yaşayacağım aileme bunu bu olayları anlatmadan doğum günümü kutlamayın nasıl diyebilirim çünkü onlar beni çok seviyorlar ve bana ait olan bu özel günü kutlamak isteyeceklerdir eminim önerilerinizi bekliyorum şimdiden teşekkür ederim iyi akşamlar

Arkadaşlar bu soruya ne olur çok çok acil cevap verin şimdi benim ablam evliydi ama anlaşamadıkları için ayrıldılar?
Cevapla