Eşim komşuya ‘abla’ diyordu, şimdi ismini söyleyerek hitap etmeye başladı…?

Ufak bir detay gibi görünüyor ama bana tuhaf geldi.
Artık aralarında mesafe yok gibi hissediyorum.
Ben mi paranoya yapıyorum, yoksa hislerim mi kuvvetli?

Eşim komşuya ‘abla’ diyordu, şimdi ismini söyleyerek hitap etmeye başladı…?
Cevapla