Aile evinde yasayanlar ve yasamak zorunda olanlar nasil sabrediyorsunuz?

bazen gercekten oz anne babama saldirasim geliyor. cook cok sabrimi deniyolar. her sey karisiyolar her seye laf ediyolar. hakaretler asagilamalar. "burasi senin evin degil her sey istedigin gibi olmaz" demeler. evde en cok yemek yapan benim baharatlari dizme seklime edildi bu laf bu arada... dolabi aciyorum her seyi ust uste yigmislar duzen yok intizwm yok hayvan gibi kullaniyolar tuvaleti banyoyu. 60 yasinda insanlara temizlik dersi de veremiyorsun deliricem. is yok gidemiuorum da...
Aile evinde yasayanlar ve yasamak zorunda olanlar nasil sabrediyorsunuz?
Cevapla