Selaam
Bazen sürekli konuşmak, her şeyi anlatmak, her şeyi dinlemek gibi isteklerim oluyor ve dönüp bakıyorum ki kime ne anlatsam boş... Sonra da susuyorum işte... Sorduklarında da cevap veresim gelmiyor hiç...
Size de oluyor mu böyle şeyler?

Selaam
Bazen sürekli konuşmak, her şeyi anlatmak, her şeyi dinlemek gibi isteklerim oluyor ve dönüp bakıyorum ki kime ne anlatsam boş... Sonra da susuyorum işte... Sorduklarında da cevap veresim gelmiyor hiç...
Size de oluyor mu böyle şeyler?

Çok yaşıyorum maalesef. Artık bazı konuşmalar için dinleyecek, anlamaya çalışacaksan anlatayım, yoksa beni yorma diyorum. Hemen herkes tamam dinleyeceğim diyor ama yine kimse anlamıyor. Ben konuşurken kendi vereceği cevapları düşünüyorlar ve bunu bilmek çok can sıkıcı oluyor.
Bunu 2 ay önce yaşamıştım biri bana demişti ki artık bir şeyleri aşmanın sınırındaymışım..
Bu gün yine buna benzer bir durumdayım ve bu sorunu görmek beni biraz üzsede... Esasında geçer lulu artık bazı şeylerin önemsizleştiğini ta içerden anlıyorsun ve geride kalan duygu durumu bunu zorlaştırsada geçer lulu geçmek zorunda
Geçeceğini biliyorum Nepsigareşh. Hep geçti zaten ama böyle zamanlarda bazı şeylerin eksikliği çok daha göz önüne çıkıyor ve bu biraz yıpratıyor shdjfj
Yalnızlığı güzel tarif etmişsin. Evet hayatım böyle diyebilirim.
Bu boşluğu ancak insanı cani gönülden dinleyecek bir eş doldurur bence. Sadece onunla paylasman anlamlı olur. Diğer herkes kendi yolunda olacaktır çünkü o an dinleyip geçerler... Ama eş zaten hep yanında olacaktır.
Bir çok insan için böyle. Burada ufak bir ayrım yapıyorum. Eğer konuşmam gereken bir şeyse bunu yapmak zorunda olduğum için bundan pişmanlık duymuyorum. Özüme ait, özümden gelen şeyleri mümkün olduğunca saklıyorum. Anlayan olursa ne âla. Pişmanlık istemiyorum bu konuda.
Cevap
12Cevap
evet çok oluyor maalesef
Ara ara oluyor. Genellikle öyle insanlara karşı susmayı tercih ediyorum zaten zira bazen susmak anlatmaktan daha tatmin edici geliyor bana ahah yani konuşarak enerji harcayacağıma susar kendimi avuturum kafasında oluyorum. Anlattıktan sonra anlamamsı daha can sıkıcı oluyor doğrusu..
Kıs... met be işde anlaycak olana denk gelmek demek yani şimdi... iyi olacak hastanı desem ne kadar fitne fesay fucur var ortya dükülür o yüzden işde öyle susarım yani bari sözler utansın çıkmaya
evet su siralar. sanki tek ben akilliyim cevremdeki tum insanlar s@lak ve hicbir seyi anlamayacak gibi hissediyorum, hic anlasildigimi dusunmuyorum cevremdekiler tarafindan
Doğru yerde susup doğru yerde gırgır doğru yerde konuşmak en iyisi bazen
Hayır. Beni anlayabileceğini düşündüğüm birisine anlatmak isterim , çünkü insan içine atmamalı
Güle güle 👋
They don't see that your soul is dying, but you must show that you see it.
İçini dökmek ve tüm döktüklerin bittiği için artık sana boş geliyor. Rahatlıyorsun aslında bende öyleyim:d
Anlatssmda boş yani anlatmiyorum
Oluyor zaman zaman evet
Ne güzel bi soru, ne güzel bi şarkı..
yess oluyor
Ne yapıyorsun peki böyle durumlarda?
hiçbişey konuşmuyorum
Anlayabilirsin konuşabiliriz
Evet çok oldu
Olmuyor
Genelde
Evet oluyor
oluyor
Oluyo
Oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?