Sizin de "Kime konuşsam, ne konuşsam boş" düşüncesine kapıldığınız oluyor mu?

Selaam

Bazen sürekli konuşmak, her şeyi anlatmak, her şeyi dinlemek gibi isteklerim oluyor ve dönüp bakıyorum ki kime ne anlatsam boş... Sonra da susuyorum işte... Sorduklarında da cevap veresim gelmiyor hiç...

Size de oluyor mu böyle şeyler?

Sizin de Kime konuşsam, ne konuşsam boş düşüncesine kapıldığınız oluyor mu?
Sizin de "Kime konuşsam, ne konuşsam boş" düşüncesine kapıldığınız oluyor mu?
Cevapla