Geçmişte mahkemelik olduğunuz biriyle barışır mıydınız?

Geçmişte eltimle karşılıklı birtakım hatalarımız oldu. Hakaret vs. Sonucunda mahkemelik olduk ben hagb aldım. Ama zaman geçtikçe insanın düşünceleri değişiyor hatalarından ders çıkarıyor. Eşim ve abisi de birbirleriyle bizim yüzümüzden kötü oldular. kayınpederim ve kayınvalidem de çok mutsuzlar şu an. Ben diyorum ki acaba eltime bir barış mı teklif etsem. Bi konuşmaya gitsem her şeyi geride bırakıp. Onun bana çok hataları oldu ben haklıydım ama ölümlü dünya... Evlat sahibi olduktan sonra benim hayata bakış açım çok değişti. Gerek yokmuş bazı konularda o kadar sivrilmeye.

Geçmişte mahkemelik olduğunuz biriyle barışır mıydınız?
Cevapla