"Evlenmek istiyorsan yarın evlenelim " dedim o kadar kolay mı diyor. Kolay olmayan ne?

Konu evlenme meselesine geldi ve biraz tartıştık. Sonra da "evlenmek istiyorsan yarın evlenelim o halde " diyince "o kadar kolay mıydı? "dedi.

Hesaplayalım :

Nikah cüzdanı harcı : 3000 TL

Alyans çifti :20 000 TL

1+1 ambalajı dahi açılmamış kiralık ev :18000 TL ay +36000 TL deposito

Gelinlik :20 000 TL

" Yani yaklaşık 100 000 TL ye evlenmek mümkün.

İstiyorsan hemen yarın evlenelim" dedim.

" Yaa ben o kadar ucuz muyum? Beni bedavaya mı getireceksin?" diyince de tepem attı

"pardon senin ederin nedir o halde? " diyince çekti gitti.

Haksız mıyım ama?

Kolay olmayan ne?

"Evlenmek istiyorsan yarın evlenelim " dedim o kadar kolay mı diyor. Kolay olmayan ne?
Cevapla