Ne yani kapali degilim diye cehenneme mi gidicem?

Oncelikle hakkiyla kapanan veya da yarim yamalak kapanan gibi klise seyleri lutfen araya katmayin.
Hakkiyla ya da degil, kapali olmak istemiyorum ama yanicaksin diyorlar?
Kapanaya karar verdim ama emin degilim ve onyargilarim var.
Bana bu konuda yardimci olabilecek birileri var mi?
Ha birde sanki kapali olmayan Musluman degilmis ve 2. Plandaymis gibi tutuma sahip olan insanlar gordum, bana gore kapali olmak en ufak ayrinti, bunuda belirtmek istedim.
Tesekkurler simdiden. :)
Ne yani kapali degilim diye cehenneme mi gidicem?
Cevapla