Ev işleri yüzünden boşanan var mı? Geçerli bir sebep değil mi?

En başta dedim ortak diye. Yapmıyor. Ben de boşanacağım.

Ev işleri yüzünden boşanan var mı? Geçerli bir sebep değil mi?
Cevapla