Kendi istegimle kapandım ama pişman oldum mutsuzum?

Arkadaslar ben 36 yaşında evli 2 çocuklu bir kadınım 10 ay falan önce kendi isteğimle kimseyede sormadan kapandım başta sanki huzurluydum. ama farkli bir karaktere dönüşmeye basladim mutsuz despot degisik bir nesesiz insan. oldum eşim aslinda basta kapanma dedi sadece kiyafetine önem ver cok acik. olma dedi. ama ben onu dinlemedim pismanim kafami kapatmami istemedi aslında ben inat yaptim begenmezsen begenme gibi ama hakikaten onceden iltifat ederdi vs. simdi bakimsiz gibi oldum edecek bir yanimda kalmadi açıkçası ve ben. asiri mutsuzum acilmak. istiyorum geç yasta kapaninca cok. zormu oluyor yoksa ben nefsine yenilmis bir kulmuyum cok bunaldım kimseye bisey diyemiyorum elalemi zaten hic konusmuyorum bile var mı benim durumum da olan sadece dertlesmek istedim :(

Kendi istegimle kapandım ama pişman oldum mutsuzum?
Cevapla