Çirkin bulduğum kizlarla arkadaş bile olmak istememem normal mi?

Çirkin erkeklerle rahat konuşurum, arkadas da olurum ama çirkin kıza cidden merhaba bile diyesim gelmiyor. Lütfen bana hakaret etmeyin fikrimi soyledim.
Çirkin bulduğum kizlarla arkadaş bile olmak istememem normal mi?
Cevapla