Misafiri yolcu ederken asansöre binmesini mi bekliyorsunuz, vedalaşıp kapıyı mı kapatıyorsunuz?

Ben ayıp olmasın diye her zaman beklerim. Bazen asansör gelmek bilmez, beklemek eziyete dönüşür😐
Misafiri yolcu ederken asansöre binmesini mi bekliyorsunuz, vedalaşıp kapıyı mı kapatıyorsunuz?
Cevapla