Buluşacağım kişi Sizce de tam bir öküz değil mi?

Mesela bununla ikinci kez buluşacağız adamın arabası var çarşıya gel alayım seni diyor bakıyorum Yakın mesafede Ben tramvaya bineceğim arada 3 durak var geleyim seni alayım demiyor Yani Sizce ben mi abartıyorum
Buluşacağım kişi Sizce de tam bir öküz değil mi?
Cevapla