Yeminlen çok bunaldım konuşmak istemiyorum nasıl kırmadan belli edebilirim?

bir arkadaşım var çocuk sürekli olarak mesaj atıyor sabah kalkınca ilk işi bana mesaj atmak eminim gün içinde de sürekli olarak mesaj atıyor. Başta iyiydi ama artık çok sıkıldım tahammül edemiyorum boğuyo beni ya. Çoğu zaman mesajını görüyorum cevap vermiyorum. Saçma sapan şeylerden kavga çıkarıyorum yine alttan alıyor hep. Ciddi anlamda bıktım midemi bulandırıyo artık. Sevgilim olsa bu denli karışır bu denli olur hayatımın içinde ya yeter valla. Ne yapabilirim yardım edin gözünüzü seveyim engellicem en sonunda
Güncellemeler
+1 yıl
Ayrıca ask soz konusu degil yani en azindan hic oyle bir mevzu acilmadi
Güncellemeler
+1 yıl
Hepinize benden +1 :)))
Yeminlen çok bunaldım konuşmak istemiyorum nasıl kırmadan belli edebilirim?
Cevapla