Tepkimizi gösteriyoruz sosyal medyada tüm hukukçular olarak. Bu sınavı kaldırmasinlarda görelim noluyor. Hukuk diplomamla avukat olmam gerekirken araya giren sjkjm sönük bir sınav yüzünden evde oturuyorum. Hadi kadın hakları savunucuları meslek yapmamıza engel oluyorlar. Bir sınav koymuşlar sınav geçilse bile torpildiz mesleğe başlayamiyoruz
Bende 4. Sınıfta gönüllü staj yapmıştım. Beraber çalıştığımız avukat sen bu işi tamamen kapmışsın mahkemede savunma yapsan benden farkın olmaz dedi. Gerçekten kendime güveniyorum avukatlık konusunda. Staj yapma hakkımızı versinler bari.
Hukuk fakültesi zaten sonuna kadar zorlayan bir fakülte. Hukuk fakültesini bitirebilen bir insana avukatlık mesleği vırs gelir tırs gider. Avukat olmak için tek engelimiz bu sınav. Bilgi eksikliğimiz yok.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Cidden bu sınav şu an uygulanıyor mu
Evet maalesef
Ben de avukatım, ama açıkçası pek haberim olmadı, haksızlık mı evet kesinlikle öyle
Bende 4. Sınıfta gönüllü staj yapmıştım. Beraber çalıştığımız avukat sen bu işi tamamen kapmışsın mahkemede savunma yapsan benden farkın olmaz dedi. Gerçekten kendime güveniyorum avukatlık konusunda. Staj yapma hakkımızı versinler bari.
Kesinlikle en azından staj yapılanilmeli
Siz nerede avukatsiniz
Antalya, siz?
Ben henüz avukat değilim ama Ankara 'dayim şuanda🥲
Olursun olursun, gayet isteklisin meslek için bence
Evet , umarım
Ben inanıyorum sana
Ankara 'ya yolunuz düserse bir kahve içeriz o zaman
Tabikii, neden olmasınn
Ben de antalyaya beklerim
Ama bunun için önce arkadaş olmamız lazım sanırım☺️
Sınavı geçemeyen avukat olmasın bence de
Sınav geçilsede olunamiyor. Yalnızca kendi adamlarını alıyor baştakiler
Sınav geçildiğinde avukat olmaya engel ne ki
Hukuk fakültesi zaten sonuna kadar zorlayan bir fakülte. Hukuk fakültesini bitirebilen bir insana avukatlık mesleği vırs gelir tırs gider. Avukat olmak için tek engelimiz bu sınav. Bilgi eksikliğimiz yok.
Avukat olmak için de torpil lazım diyorsun
Sınavda sözlü mülakat da mı var nasıl torpil yapılıyor sınav sonucu yeterli değil mi
Nasılsın ya