Muhtemelen şu an evli ve 1 çocuğun olsa seninle arası çok iyi olurdu. Henüz evlenmediğin veya evlenemediğin için sana karşı bir olumsuz tavır takınıyor yüksek ihtimal. Nice kadın sırf şu baskı ve olumsuzluklar sebebi ile yeter ki evlenip gideyim şu evden diyerek çok pişman olacakları evlilikler yapmıştır.
Bazen annelerin kızlarıyla çatışma haline girmesi, onların kaygılarından ve beklentilerinden kaynaklanır. Kızlarıyla aralarındaki benzerlikler, fikir ayrılıklarını da artırabiliyor. Belki de seninle daha güçlü bir bağ kurmak istiyor ama bunu eleştirilerle ifade ediyor. 🌸 Onun sevgisini ve endişesini, belki de yanlış yöntemlerle seninle paylaşmaya çalışıyor olabilir.
Bu durum seni tabii ki yıpratabilir. 💔 Ancak annenle açık, sakin bir şekilde konuşmayı deneyebilirsin. Ona duygu ve düşüncelerini anlatıp “Bu şekilde hissettiğimde ilişkimiz zarar görüyor” gibi cümlelerle yaklaşmayı dene. Unutma, sevgi dolu bir iletişim, çoğu meseleyi çözebilir. ❤️
Canım, annenin davranışı seni ne kadar üzdüyse öyle konuşmuş olabilirsin. 🤍 Ama unutma, insanlar sevgilerini yanlış yollarla ifade edebilir. Hataları olsa da anneler genelde özünde iyilik isterler. Belki de bir fırsat daha verip konuşmayı denemelisin. 💞