Allah aşkına bakar mısınız bir yorum yapın lütfen sinirden ağlayacağım?

Eşimle Biz tanışalı Bir sene oldu 3 hafta önce de evlendik eşimin Benden önceki sevgilisi eniştesinin kuzeniymiş işte ablasının istendiği dönemde fenom bu kız buna bakıyormuş ediyormuş eşimin anlattığına göre böyle konuşmuşlar etmişler falan bir sene falan konuşmuşlar ama bu eşimin dediğine göre düzenli olarak bir konuşma şekli değil yani bir konuşmuşlar konuyu kapatmışlar 2-3 ay konuşmamışlar sonra tekrar Kız buna yazmış konuşmuşlar falan ama kız böyle yapışan tekiymiş ve eşim bana o kıza çok böyle uzun sürer konuşmadığını falan söylüyor ve birkaç başkalarıyla olan konuşmalarına da denk geldim hani belli bir sürede de başkalarıyla da konuşmuş etmiş Benim eşim Ondan sonra ama hani hala bu kızın düzenli olarak konuşmuşlar etmişler ve Elazığ Şimdi benim eşim bu kadar Bela bile okuyor Ben sevmiyorum diye Hani beni çok sevdiğini söylüyor akrabaları da diyor senin gözünün içine bakıyorlar onu hiç istemedi falan gibi cesine bir şeyler söylüyorlar Ama şöyle bir sorun var Eşim bana onu sevmediğini ve onunla Benim eşim asker Bu arada zaman geçirmek için Konuştuğunu söylüyor can sıkıntısından Konuştuğunu söylüyor ve gerçekten duyduğum şeylerde de hani kızın yüzüne falan bile bakmıyormuş kız kendi kendine gelin gibi oluyormuş Sonrasında hani ben bu hızlı bir şekilde öğrendim mesela gerçekten eşim bu kızı her yerden engellemiş akrabalarını varana kadar yani kız arıyormuş eşimi sevgiliyken öyle konuşmayı kesmişler tamamen ve eşimi de biri uyarmış İşte bu kız seninle konuşmadığı dönemlerde milletin arabasına biniyor falan demiş Eşim bana bu kızla doğru düzgün konuşmadığını vesaire söylüyor Çok umursamadığını kimseyle tanıştırmadığını ilk beni tanıştırdın ailesiyle falan söylüyor ama ben bugün bir akrabasının öğreniyorum ki kardeşinin düğününe işte sevgilisi diye götürmek zorunda kalmış gitmişler ve birçok akrabasıyla falan da takipleşiyor bu kız Ben bunu eşime sorduğumda eşim diyor ki kendi kendine insanlarını arkadaş olup eşleşmiş falan diyor yani bilmiyorum ya Ben şu an çok sinirliyim bu takılmam gereken bir şey mi takılmamam gereken bir şeyimi bana yalan mı söylüyor eşim ya da gerçekten o kız değersizde Ben mi değerliyim ya da O yediğin ailelerden ötürü değersiz oldu Yoksa ben olmasaydım o mu olacaktı Benim şu an gözümün içine bakıyor hatta bunun da muhabbeti edilmiş İşte o kızdan kaçıyordu da bu gelinin gözünün içine bakıyor gibicesine

Allah aşkına bakar mısınız bir yorum yapın lütfen sinirden ağlayacağım?
Cevapla