Ben 2002liyim nişanlım 2009 lu bu çok mu anormal bir durum?

herkes garipsiyor oysa kimse benim kendisinden büyük olduğımada inanmıyor
Güncellemeler
8 ay
Arkadaşlar vallaha trol değil kuzenim hatta kendisi amcamın son vasiyetiydi benim bi oğlu ile evlenmem nişanlimdan büyük olan oğlu 23 yaşında onla beraber süt içmişiz süt kardeşim yani o yüzdende beni mecbur 2009 lu ile nişanladılar
Ben 2002liyim nişanlım 2009 lu bu çok mu anormal bir durum?
Cevapla