Eşim dini inançsız biri oldu, ne yapacağım? Destek lütfen?

Herkese merhaba. Eşimle 7 yıllık bir evliliğim var. İkimiz de evlendigimizde inançlı ve dindar kişilerdik. 1 buçuk yıl önce kocam deist oldu. O günden beri kendimi aşırı kötü hissediyorum. Nikahım bozuldu mu acaba diye korkuyorum. Kendisi çok iyi bir insan. Bana çok iyi davranıyor. Bu konu dışında beni hiç üzmedi. Neredeyse mükemmel bir eş. Çevresinde çok sevilen, sayılan bir kişi. Fikri değişir mi diye ilim sahibi akrabalarımla bir araya gelmesini sağladım. Eşim çok bilgili olduğu için her sohbette hepsini mat etti. Tartışmalardan bilgisiyle galip çıkıyor. Düzelecek, değişecek gibi durmuyor. Ne olur bir akıl verin...

Eşim dini inançsız biri oldu, ne yapacağım? Destek lütfen?
Cevapla