2 eşimde vefat etti 3 ye evlenmeli miyim yoksa bu bir daha evlenmem için Allah tarafından mesaj mı?

Öncelikle Allah rızası için dalga geçmeyin yazdıklarım sıfır şaka 1. eşimi kazada 2 eşimi hastalıktan kaybettim sizce 3. evlenmeli miyim yoksa eşlerimin ölümü Allah tarafından bana evlenme diye verilen mesaj mı?

Güncellemeler
8 ay
kınayanın dalga geçenin Allah kendi başına versin
2 eşimde vefat etti 3 ye evlenmeli miyim yoksa bu bir daha evlenmem için Allah tarafından mesaj mı?
Cevapla