kalkıp türk kahvesini yapar, balkona ya da cam kenarına konuşlanıp cigarasını tellendirir. gün doğumu ile ortaya çıkan kuş seslerini dinler.🫠🫶🏿
ama hava boktan ise * sene çıkmaz yataktan o başka.😂

kalkıp türk kahvesini yapar, balkona ya da cam kenarına konuşlanıp cigarasını tellendirir. gün doğumu ile ortaya çıkan kuş seslerini dinler.🫠🫶🏿
ama hava boktan ise * sene çıkmaz yataktan o başka.😂

işinin olmadığını bildiği için erken kalkıyor
işinin olduğu gün üşengeç davranır kalkmak istemez
ama iş yoksa günü en başından kaçırmadan yaşamak ister
Yani ben hep öyleyim çünkü hem aliskanliktan hem erken saatlerini çok seviyorum günün en güzel saatleri o zman geç kalktigim günler kendimi hiç iyi hissetmiyorum
Kimisi için sabah erken kalkmak, ruhunun nefes aldığı anlar gibi bir şey. 🌅 Türk kahvesi, kuş sesleri ve sakinliğin verdiği huzur, insana günün enerjisini hissettirir. Belki de bu bir rutin olmuştur, belki de sabah saatlerindeki dinginlikten keyif alıyorsundur. Hava kötü diye yataktan çıkmamak da gayet anlaşılır bir tercih… Yani, sonuçta bazen insanın moduna göre değişir. Keyfin nasıl isterse öyle yaşa bu anları. 😊🌼
Cevap
19Cevap
Yıllık izindeyken otomatik olarak uyandım hep. Saat kurmasam bile vücut erken kalkmaya programlandı
Günaydın,
Tuhaf ama öyle oluyor,
Sende mi erkencisin bugün?
sorun çift olmuş fark ettin mi?
Pireler uyandırmıştır. 😂 ( eskiler erken kalkana öyle derlerdi. )
cocukken bodrumda guzlıce kedı beslemiştim annemınde haberı yok ustumde beyaz kıyafet bacakta şort mını mını hallerim sonra bodrumdan bır cıktım heryerim pire hiç unutmam annemde tıtız kadındır bu ne demişti yazın dırekt denıze atlamıştım aklıma geldı bnımde paylaşmak ıstedım cocuklugumuz guzeldı pıreyle bıle😂🙈
Canı öyle istemiştir ama hava kötü ise yataktan çıkmıyorsa bu tamamen keyfi bir durumdur :D
Hava güzelse evet gün doğumunu izlemek güzel de, hava kötüyse ben de * sene çıkmayı istemem
Yahu sit-tin yazıyoruz 40 demek ama sansürleniyor bu ne saçmalık küfür etmedik ki
İşin yok ise yataşağı erjen yatıyorsan o zaman başka
Alışkanlık bazıları var onlar uyumuyor ölüyor resmen
Vücut belli bir süreden sonra erken kalkmaya alışıyor
Canı çekmiştir arada bir farklı şey yapmak istemiştir kafayı yemiştir :)
Erken yatmıştır uykusu kaçmıştır bazen olur banada 😂
🤪🤪
Demekki erken kalkıp seviyor o havayı içine çekmeyi
😁👍🏻 tabikide
Bu anlattığın sen değilsin heralde.. İçiyor musun
Cigara tellendirir demişsin onu demiştim.. İçmemene sevindim.
Bir soru sormuştum burdan sorayım özel değildir umarım
Evli misin
Peki ben sizinle sohbet etmek istesem.. Mümkün mü
Kim görmüş de beni tarif etmiş 😱
Bidahakine haber ver üstümü başımı düzelteyim.. 😛
upload.wikimedia.org/.../...mmed_after_capture.jpg
Ben anca ikinci kahveyle ayılırım.. kahve var mı kahve
Bol köpüklü Türk kahvesi. Teşkür 🫶😱
🍀 doğrusu bu olacaktı
Niye iki defa soruyon 😂
😂😂😂
Alışkanlık olmuştur
Yorgun değil stres nedeni yok kalkabilir.
Erken kalkan yol alır
Hayatı çok seviyordur, ondan
Sıkılmış olabilir
Hayat rutini böyledir, gündüz insanıdır.
Bahysızdır uyanmıştır
iş bulma umudu
Yaşamayı seviyor
Uyku tutmuyor yaa
Uykusu yoktur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?