Boşanma sürecindeki duygusal değişimler nasıl kontrol edilebilir?

Selam dostlar. Yaklaşık 1 senedir süren evliliğimi bitirme kararı aldım ailemin yanına geldim yaklaşık 20 gün oldu. Aramızda saygı kalmamıştı hep bir küfür tehdit ve hakaret duyuyordum. Bir de üstüne hafif bir fiziksel şiddet gördüm. Önceden de hakaret küfür ederdi ama ben dolmuş olacağım ki hemen evinden ayrılıp ailemin yanına geldim. Şu an kendisi pişmanım evine dön dese de inanasım gelmiyor açıkçası. İlk zamanlar o a karşı çok öfke besliyordum ama şimdilerde ben kendimi çok tuhaf hissediyorum. Hani nasıl desem duygusal anlamda bir gülüyorum bir ağlıyorum en ufak şeyde modum düşüyor. Sanki bu evliliğin sonunu ben yapmışım gibi hissediyorum. Karşımdaki narsist olunca böyle hissediyorum diye düşünüyorum. Bu aşamalarda böyle düşünmem normal mi? Bu evreleri yaşayan arkadaşlarım var ise eğer onların yazılarını bekliyorum. Çünkü bu süreci atlatmak benim için hiç kolay değil.

Boşanma sürecindeki duygusal değişimler nasıl kontrol edilebilir?
Cevapla