İnsanlar çok tuhaf hele ki erkekler?

Hayatımda iki erkeğe değer verdim ve geri kalan erkeklerin de bu kafa yapisinda olduğunu kanısına vardım 8 sene oldu ama bu dusuncelerim değişmedi. O yüzden devam kimseye guvenmeden sadece Allah'a ve kendime güvenmeye. İnsanlar çok tuhaf gerçekten erkekler duygulardan anlamıyor bir kadın ağlıyorsa birikmiş acilari vardır hayat onu yeterince yipratmistir sen zaten o kadını ağlarken sakinlestiremiyorsan erkek değil kendini düşünen bencil bir insansın sadece. Bilmem ne kaybediyorum ve ya ne kaybetti ama hayat bana en büyük dersi tokat gibi yüzüme çarptı. Kizlar kendinizden başkasına güvenmeyin erkekler duyguları olmayan sadece sonuç odaklı varlıklar.
İnsanlar çok tuhaf hele ki erkekler?
Cevapla