Evlilik çok kötü bir şey gibi geliyor sizce?

Biliyorsunuz zaten erkekler akıl ve karakter olarak bizden alttalar bide içlerinden birini koca olarak alıp bir ömür boyu katlanmak akla mantığa sığmıyor bence ve evlenipte kocası aldatmayan veya aldatma potansiyeli taşımayan 1 tane bile görmedim

Güncellemeler
8 ay
İsterse dünya güzeli olsun aldatılmayan veya evli olmaktan memnun 1 tane bile kadın yok 😄
Güncellemeler
8 ay
Kuduran kudursun valla gerçekler
Evlilik çok kötü bir şey gibi geliyor sizce?
Cevapla