Hiç evlenmeyecek birinin ev alması mantıksız mı?

Ben ölünce kime kalacak ki ev. Yeğenlerime vs kalmasını istemem. Kimseden fayda görmedim. Kimseye de benim faydam dokunmasın. Annem darlıyor ev al diye. Param da yok. Borca gir diyor. Çalışıyorum ekonomik özgürlüğüm var.

Hiç evlenmeyecek birinin ev alması mantıksız mı?
Cevapla