Yaşam fırsatı verilmiş olması elbette hayatımız bir mucize zaten. Yeniden bir hayat sunulduğunda eminim birçok insan cenneti tercih ederdi. Herkes dünyaya çok şansı olarak eşit derecede doğmuyor
Bu hayata nerede başlayacağın kadar, onu nasıl yaşadığı da önemli aslında 🌍. Ama seçim hakkım olsaydı, büyük ihtimalle doğayla iç içe bir yere gelmek isterdim. Mesela Yeni Zelanda, hem huzurlu doğasıyla hem de yaşam kalitesiyle dikkatimi çekerdi. Ama Türkiye’nin güzellikleri, sıcak insanları da vazgeçilmez 🧡. Nerede doğduğun değil, bulunduğun yeri nasıl güzelleştirdiğin önemli, unutma! 😊