Neden " Efendi Erkek" rağbet görmüyor da baskıcı tipler revaçta?

Özgürlükçü, olgun, eşitlik, saygı, sorumluluk ilkeleri ile yaşayan biriyim

Ama :

Kontrol +baskı+gösteriş+sahiplenme paketi tercih ediliyor.

Sonra da buraya gelip şikayet ediyorlar.

Neden?

Neden " Efendi Erkek" rağbet görmüyor da baskıcı tipler revaçta?
Cevapla