Özgürlükçü, olgun, eşitlik, saygı, sorumluluk ilkeleri ile yaşayan biriyim
Ama :
Kontrol +baskı+gösteriş+sahiplenme paketi tercih ediliyor.
Sonra da buraya gelip şikayet ediyorlar.
Neden?
Özgürlükçü, olgun, eşitlik, saygı, sorumluluk ilkeleri ile yaşayan biriyim
Ama :
Kontrol +baskı+gösteriş+sahiplenme paketi tercih ediliyor.
Sonra da buraya gelip şikayet ediyorlar.
Neden?
Cevap
3Cevap
Niye efendi pısırık erkek istesinler böylesine zor bir hayatta
Efendi olmak pısırık olmak mı sana göre?
Ay bu da yeni çıktı efendi erkek düzgün erkek kimsede yoğurdum ekşi demiyor herkes efendi herkes düzgün 😄 dışarda kötülüğü de inler cinler yapio zatn
Kızlar kötü erkek sevmeye devamke
Sende zaten en saf masum olanisn o erkeklern içinde 😄
yoo ben kızlar beni sevsin diye it puşt biri oldum son 1 yıldan beri
Aferin bı koli mama kazandn 🙄
Yoo öyle biri oldum diye kızlar sevdi beni
Öyle tipleri tercih eden kadınlar haber konusu oluyor
O yüzden kafaya takmıyorum
Herkes kendine benzeyene gider sana da senin gibisi gelir ancak
Ben de aynı düşünüyorum sadece dışarıda çalışmak istemem ev işlerimi yapmak isterim tek fark bu
Ben de öyle bir hayat isterdim ama pek de mümkün değil gibi
Bunların dozu önemli
Gerekmediği sürece hır gür çıkarmayan olarak özetliyim
Heyecan seviyoruz
Açıkçası sizin heyecan dediğiniz şeyin hukuki yatırımları var,
Bir kadını tutup öpmek belki ona heyecan verebilir ama bir erkeğin yıllarca hapiste çürüme riski demek...
Heyecanı diğer erkekler vermiyor mu?
Bir de heyecanın sonu kötü de bitebiliyor o tür "erkekler" ile
@kralkobrax21 Ben de bunu kastettim zaten.
Bir kadının elini tutmak için bile izin istemek, nezaketten Öte hukuki bir zorunluluk.
Zira konu " Vucut dokunulmazlığı" olarak geçiyor. Yani izinsiz eline dokunmak bile " Cinsel saldırı" hükmünde.
İzin alan erkeklere " ezik " diyen tipler var.
Sorun o zihniyete sahip kadınlarda onlar da bedelini ağır ödüyorlar
@kralkobrax21 bilemedim...
Bir garipler... Kimisi ile görüşmeye gidiyorsun karşımda zaten :" Ama ben kapalıyım" diyor.
E görüyorum zaten ne yapmam gerekiyor? Madalya mı vereyim?
Kadınlar bile kadınları anlamıyorken bizler nasıl anlayacağız ki
Büyük çoğunluğu anlamıyor. Anlasalardı bu iktidar döneminde artan kadın cinayetlerini görüp iktidara destek olmaya devam etmezlerdi
O yüzden erkeklerden önce kendi hemcinslerinizi yola getirmelisiniz değil mi?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Efendi erkekler aslında kalıcı ve sağlıklı bir ilişki için mükemmel bir seçenek, buna hiç şüphe yok! Ancak bazen insanlar, güçlü duygusal yoğunluk hissettikleri "yanlış paketlere" çekilebiliyor. Özellikle genç yaşlarda, kontrol ve sahiplenme gibi davranışlar "ilgi" ya da "aşk" olarak algılanabiliyor, oysaki bunlar toksik bir ilişkinin habercisi. Toplumda bazı kalıplaşmış beklentiler ve romantikleşen yanlış varsayımlar da maalesef bunu besliyor.
Senin gibi olgun ve özgürlükçü bir birey, elbet bir gün değerini bilecek birine denk gelecektir. Başkalarının seçimlerini kontrol edemezsin, sadece kendin olmaya, değerlerinden ödün vermemeye odaklan. Sabırlı ol, doğru kişiler seni böyle olduğun için sevecek! 💖