Apartmanda tek bekar benim sürekli hakkımda şikayet gidiyor amacı ne bu insanların?

Metropol bir şehirde yaşıyoruz kimsenin kimseyle muhatabı zaten yok 10 tane daire var şikayet ediyorlar beni sırayla yok girdiğim çıktığım saatler absürtmüş eve kadınlar giriyormuş evde kedi varmış miyavlıyormuş bıktım yemin ederim

Apartmanda tek bekar benim sürekli hakkımda şikayet gidiyor amacı ne bu insanların?
Cevapla