LGBT+++ bireyleri hakkında ne düşünüyorsunuz?

Kimine göre yanlış ya da doğru olabilir ama kesin bir şey vardır ki kimse kimseye bu yönelimi yüzünden küfür edemez hakaret edemez bu bireylerin hasta olduğunu düşünen bı kesim var ama ne garip ki aynı şey hayvanlarda da var saygı çerçevesinde lütfen yorum yapın görüşlerinizi merak ediyorum...
LGBT+++ bireyleri hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla