Evimi aile evi yapmışlar biz de herkes toplanıyor?

Bu şekilde yapan ben nasıl davranıyım?
Kayananm bende yaşıyor aile evi olmuş ama bakında evin eşyası hepsi eşim ile benim ikimiz aldık kaynanamnın eşyası yok
Eltim geçen gün her aile evine lazım diyor derin dondurucu biz koyarız diyor bende yetmiyor dedi
Bende herkes buzluğuna göre doldurmalı niye demedim bilemdim annemgil geliyor çok oturuyorlar oluyor
Herkes öyle yaptırıyor konuşuyor sanan ben geldim oturdum o sonradan geldi oturdu eşimde o zaman annem benim evde Yaşar dedi bir kere senin benim evimde yaşıyorsun kime ne diyir
Evimi aile evi yapmışlar biz de herkes toplanıyor?
Cevapla