Bu şekilde yapan ben nasıl davranıyım?
Kayananm bende yaşıyor aile evi olmuş ama bakında evin eşyası hepsi eşim ile benim ikimiz aldık kaynanamnın eşyası yok
Eltim geçen gün her aile evine lazım diyor derin dondurucu biz koyarız diyor bende yetmiyor dedi
Bende herkes buzluğuna göre doldurmalı niye demedim bilemdim annemgil geliyor çok oturuyorlar oluyor
Herkes öyle yaptırıyor konuşuyor sanan ben geldim oturdum o sonradan geldi oturdu eşimde o zaman annem benim evde Yaşar dedi bir kere senin benim evimde yaşıyorsun kime ne diyir
Kayananm bende yaşıyor aile evi olmuş ama bakında evin eşyası hepsi eşim ile benim ikimiz aldık kaynanamnın eşyası yok
Eltim geçen gün her aile evine lazım diyor derin dondurucu biz koyarız diyor bende yetmiyor dedi
Bende herkes buzluğuna göre doldurmalı niye demedim bilemdim annemgil geliyor çok oturuyorlar oluyor
Herkes öyle yaptırıyor konuşuyor sanan ben geldim oturdum o sonradan geldi oturdu eşimde o zaman annem benim evde Yaşar dedi bir kere senin benim evimde yaşıyorsun kime ne diyir
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
konuş onlarla
Eşin annem benim evimde yaşar derken ne demek istiyor anlamadım
Benle yaşar bizim oturduğumuz evde zaten onu da kaynanam başının doldurmuş acındırmış kendini
Sırf bizim ile yaşamak için
Kaç yaşındasın canım sen? Yeni evli falansanız ne işi var evinde ne düşüncesizler
Bir yıl üç aylık evliyim 25 yaşındayım üçüncü ayından beri kaynanmd geldi ve ben bunu çekiyorum
Üzücü ya hasta falan değilse ne gerek var
Yok kendi işini görebiliyor
Bu evden çıkarsam ayrı eve çıkacağım ben böyle canı sıkıntısı ile huzursuzlukla yaşayamam o oldu zaman üstümde ağırlık var gibi
Huzursuzluk var o olduğu zaman evden çıktı andan itibaren daha mutlu daha hafif hissediyorum daha iyi oluyorum stresli olmuyorum birde kaç defa beni sinir etti canımı sıktı belki ondan da öyle oldu
Zaten benim canımın en büyük sıkıntısı geldiğimizim ikinci ayında benle yaşaması canımın sıkılmasın ağlamama ne sebep olursa eskisi gibi olmuyorum o kişi ile
İyi sende tutun bir ev oraya yaparsiniz der
Direk satın almak istiyoruz uyguna bulunca kirada uygunu5000 TL kira nerede var şimdi evi de eşim tadilat yaptı ev çöp gibiydi her kırık eski evin elektriği bile de evin içinde ama hepsi dışarıdalar oturup uğraştı bilmem ne evi aslında yarısından fazlası eşim yaptı eşyasında o alıyor ve kaynanam yaşıyor diye aile dondurucusu oluyit
Hiçbir şey anlamadım yahu
Gunaydinlar