Kayınvalidemin çocuğuna kim banacak kavgası çıktı?

Kayınvalidem bir ay önce meme kanserinden vefat etti. Arkasında eşimi, eşimin abisini, ablasını, kocasını, ve küçük bir çocuğu bıraktı. 2 buçuk yaşında küçücük bir oğlan. Ben onu doğduğundan beri çok severim bir görseniz ay parçası gibi çok tatlı bir çocuk, insanın alıp içine sokası geliyor 🥺 Doğduğundan beri çok severim, çok ilgilenirim. Daha 20 yaşındayım, o doğduğunda 17’idim, çalışmadığım günler onunla oynamaya giderdim, hediyeler alırdım, tüm kardeşlerinden çok ben vakit geçirirdim onunla kendi kardeşlerimden ayırmazdım. Kayınvalidem vefat edince velayeti görümcem aldı. Kayınpederimi kendisine bakamıyor çocuğa hiç bakamaz. Ben eşime direttim biz alalım biz bakalım diye ama olmadı. Eşimin abisi evli çocuklu, karısı istemedi. Görümcem de evli, 2 çocuğu var, ama o aldı. Ben istiyordum halbuki kavgaya tutuştuk görümcemle, tamam ablasısın ama benim eşim de abisi, biz kendi evladımız gibi büyütürdük vallahi çok seviyorum ya şimdi gıcıklığına göstermiyor bana bile onu 😕

Kayınvalidemin çocuğuna kim banacak kavgası çıktı?
Cevapla