Bu ne kadar saçma bir düşünce değil mi anlamıyorum ve sürekli insanlar aynı şeyi diyor?

2006 doğumluyum mesela bazı insanlar öğrenince "2006'da doğulur mu be ya?" diyor, anlamıyorum bu düşünceyi atıyorum sen nasıl 98 doğumluysan olduysan ben de öyle oldum değil mi insanlar neslinin devamını sağlıyor ya taş devrinde mi doğsaydım

Bu ne kadar saçma bir düşünce değil mi anlamıyorum ve sürekli insanlar aynı şeyi diyor?
Cevapla